خبرگزاری کار ایران

روانخواه: هیچ چیزی برای انجام فوتبال مناسب نبود/اشتباهات دروازه بانم را اصلاح می کنم

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۶۶۹

سرمربی نیروی زمینی گفت: نه روز بازی و نه ساعت برگزاری بازی نرمال و خوب نبود و این مسئله باعث شد تا بازیکنان ما اشتباهات زیادی داشته باشند که در طول فصل این اشتباهات را از آنها ندیده بودم.

به گزارش ایلنا، امید روانخواه سرمربی نیروی زمینی درخصوص بازی  برابر پرسپولیس گفت: این سومین باخت ما در 4 بازی اخیر بود که به دلیل اشتباهات بازیکنان در زمین صورت گرفت. البته تیم ما به انجام چنین بازی‌هایی نیاز داشت. البته زمان حضور ما در این بازی‌ها خوب نبود چرا که 8 صبح روز بازی با شاهین بوشهر به ما گفته شد در این مسابقه شرکت کنید. هر چند که در این بازی‌ها بازیکن آسیب دیده هم داشتیم و شاید این مسئله در ادامه راه به ما ضربه بزند.

او ادامه داد: حضور در این بازی‌ها برای ما ارزشمند است چرا که تیم ما نیاز  به بازی‌های بزرگ دارد و بازیکنان ما جوان هستند و نیاز به اعتماد به نفس بیشتری دارند هر چند اشتباهاتی داشتیم که 4 گل خوردیم. 

سرمربی نیروی زمینی درباره وضعیت آب وهوایی برگزاری بازی‌ها ادامه داد: هیچ چیزی برای انجام فوتبال مناسب نبود. نه روز بازی و نه ساعت برگزاری بازی نرمال و خوب نبود و این مسئله باعث شد تا بازیکنان ما اشتباهات زیادی داشته باشند که در طول فصل این اشتباهات را از آنها ندیده بودم. ما موقعیت‌های زیادی به حریف دادیم که این هم به دلیل خستگی بازیکنان‌مان بود.

روانخواه در مورد اشتباه دروازه‌بانش تصریح کرد:من اعتماد به نفس دروازه‌بان تیمم را دوست دارم اما نباید دروازه‌بان ما اشتباهاتش را با پاس‌کاری و انجام کارهای فردی پوشش دهد اما باید او را اصلاح کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز