خبرگزاری کار ایران

مردم پشت رییس فدراسیون فوتبال

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۰۳۲

خبرهای رسیده،حکایت از تداوم مقاومت فدراسیون فوتبال در بحث الزام باشگاه‌ها به انجام سه شرط تعیین شده دارد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، در حالیکه رییس فدراسیون فوتبال بلافاصله پس از پایان فصل گذشته از سه شرط مهم برای میزبانی استادیوم‌ها از بازی‌ها در فصل جدید یاد کرد، برخی تصور داشتند این مباحث در حد شو و نمایش باقی خواهد ماند و هرگز عملیاتی نمی‌شود. گذشت زمان اما برگی دیگر از واقعیت را به رخ همگان کششید و نشان داد که فدراسیون فوتبال در بحث استانداردسازی کاملا جدی است.

در این میان فشارهای زیادی از پیدا و پنهان بر فدراسیون فوتبال جهت برگزاری لیگ برتر هم وجود دارد اما تا به امروز مهدی تاج زیر بار آنها نرفته و بر تحقق یافتن شروط تاکید جدی دارد.

نکته جالب اینکه در نظرسنجی‌های صورت گرفته در فضای مجازی هم اکثریت علاقمندان با تعویق لیگ حتی به شکل طولانی مدت در صورت حل مشکل استانداردهای ورزشگاه‌ها موافقت کرده‌اند. اتفاقی که نشان می‌دهد پشتوانه مردمی هم با تصمیم رییس فدراسیون فوتبال همراه است.

در همین حال، فدراسیون فوتبال درباره برگزاری جام اتحادیه هم هشدارهای لازم را داده و تاکید کرده به دلیل عدم تحقق شرایط و استانداردهای ورزشگاه شهر قدس، با برگزاری بازی‌ها موافق نیست و تحت هیچ شرایطی این رقابت ها نباید با حضور تماشاگر برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز