خبرگزاری کار ایران

سرنوشت بازیکنان جدا شده استقلال

اخراجی‌ها پیش رحمتی رفتند

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۷۵۳

روح اله باقری مهاجم آبی‌ها هم که مانند محمدی مهر که او هم در بین نفرات موردنظر استراماچونی جایی نداشت راهی پدیده شد تا همبازی کاپیتان رحمتی شود.

به گزارش ایلنا، استقلال نسبت به فصل 15 بازیکن خودش را از دست داده است که با توجه به بازگشت فرشید باقری و خبر توافق با علی کریمی برای تمدید قرارداد، احتمالاً روی همین عدد باقی خواهد ماند. جدا از تعداد بالای تغییرات انجام‌شده در استقلال، مقصد بازیکنان جداشده هم جالب‌توجه است. 3 بازیکن لژیونر شده‌اند  و لیگ کشور‌های اطراف رفته‌اند و 3 بازیکن هم مسیر مشهد و پدیده شهر خودرو را در پیش‌گرفته‌اند.

البته طبق شنیده‌ها و شایعات احتمال دارد تعداد استقلالی‌هایی که برای فصل آینده پیراهن قرمز پدیده را بر تن می‌کنند افزایش پیدا کند و تا 5 نفر برسد.حضور استقلالی‌های در تیمی که مهدی رحمتی در آن حضور دارد به‌نوعی یادآور جدایی او از استقلال در لیگ چهاردهم و رفتن اش به پیکان است که جی لوید ساموئل را هم با خودش به این باشگاه برد.

بعد از خداحافظی خسرو حیدری و فروختن الهیار صیادمنش به فنرباغچه ترکیه قبل از پایان لیگ هجدهم، مهدی رحمتی اولین بازیکن استقلال بود که رسماً از این تیم جدا شد و با تیم جدیدی یعنی پدیده خودرو مشهد قرارداد بست.کمی بعد از رفتن رحمتی به مشهد بود فرشاد محمدی مهر دفاع راست عمدتاً نیمکت نشین و سکو نشین آبی‌ها هم بعد از قرار گرفتن نامش در لیست مازاد مسیر این تیم را در پیش گرفت.

روح اله باقری مهاجم آبی‌ها هم که مانند محمدی مهر که او هم در بین نفرات موردنظر استراماچونی جایی نداشت راهی پدیده شد تا همبازی کاپیتان رحمتی شود. به‌این‌ترتیب تیم مشهدی و یحیی گل محمدی بیشترین ورودی را از استقلال دارد. این در شرایطی است که شایعه شده طارق همام عراقی هم باوجود تکذیب‌هایش یکی از خرید‌های قریب‌الوقوع پدیده خواهد بود. به‌خصوص که او در مشهد هم دیده‌شده است!روزبه چشمی یار غار رحمتی هم که جدایی‌اش از استقلال قطعی شده و نتوانسته به با هیچ تیم خارجی به توافق برسد هم نامش به‌عنوان گزینه جدی و جانشینی مسعود ریگی که آبی‌پوش شده مطرح است.

اگر این 2 نفر هم پدیده‌ای ‌شوند آن‌وقت مانند سال‌های قبل که پیکان به شعبه دوم استقلال تبدیل شده بود،پدیده هم‌چنین حالتی پیدا خواهد کرد.البته روزبه احتمال دارد به تبریز برود و در تراکتور همبازی میثم تیموری و ملی‌پوشانی نظیر اشکان دژاگه و احسان حاج صفی شود.علاوه بر الهیارصیادمنش، آیاندا پاتوسی و گادوین منشا هم راهی لیگ‌های خارجی شدند.

این دو نفر به بن یاس و عجمان امارات پیوستند. آرمین سهرابیان هم به تیمی رفت که آبی‌ها به آن شبیخون زدند .غیر از سهرابیان راهی سایپا شد، بقیه جداشده‌ها هنوز بی تیم بلاتکلیف هستند. محسن کریمی، رضا کریمی،پژمان منتظری، ایسما گونکالوس در کنار چشمی و طارق 5 جداشده‌ای ‌هستند که باوجود شایعاتی که در مورد مقصد بعدی آن‌ها شنیده می‌شود فعلاً بدون تیم هستند و مقصد بعدی‌شان مشخص نیست.

باید دید در روزهای آینده تعداد استقلالی‌های پدیده بیشتر می‌شود یا روزبه و طارق مسیر دیگری را در پیش می‌گیرند. اگر آن‌ها راهی مشهد شوند گل محمدی 5 خرید از 6 خرید لیگ برتری‌اش را از تیم شفر انجام داده است!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز