خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش:

ارتش همواره در اعتلای منزلت اجتماعی مردم پیش قدم است

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۵۳۴

امیر سرتیپ دوم تقی خانی برگزاری نخستین جشنواره تئاتر نیروی دریایی ارتش را از جلوه‌های حضور ارتش در کنار مردم و همدلی با آنان عنوان کرد و گفت: مجموعه ارتش همواره در اعتلای منزلت اجتماعی مردم کشور عزیزمان در کلیه عرصه‌ها پیش قدم بوده است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم تقی‌خانی، معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش در آیین اختتامیه نخستین جشنواره تئاتر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با قدردانی از میزبانی شایسته مرکز فرمامدهی آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی قمر بنی هاشم(ع) شهرستان منجیل و مردم خونگرم شهرستان رودبار، با اشاره به حادثه تلخ زلزله رودبار در خرداد ۶۹ و تسلیت دوباره به بازماندگان این حادثه گفت: با حضور ارتش جمهوری اسلامی ایران به مخصوص نیروی دریایی ارتش در کنار مردم در حوادث و بلایای طبیعی و یاری‌رسانی به زلزله‌زدگان شهرستان رودبار و سیل اخیر در کشور از بار مشکلات مردم کاسته شده است.

امیر سرتیپ دوم تقی‌خانی این گردهمایی هنری را از گسترده‌ترین و قوی‌ترین جشنواره‌های ارتش برشمرد و افزود: وجود مضامین و ارزش‌های دینی، مذهبی و همچنین ارزش‌های دفاع مقدس در محتوای نمایشنامه‌های اجرایی، نشان از کیفیت بالای این جشنواره دارد.

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش ابراز امیدواری کرد که این‌گونه جشنواره‌ها در سطوح بالاتر از نیروی دریایی در ماه‌های آینده برگزار شود.

وی برگزاری نخستین جشنواره تئاتر نیروی دریایی ارتش را از جلوه‌های حضور ارتش درکنار مردم و همدلی با آنان عنوان کرد و گفت: مجموعه ارتش همواره در اعتلای منزلت اجتماعی مردم کشور عزیزمان در کلیه عرصه‌ها پیش قدم بوده و خواهد بود.

امیر سرتیپ دوم تقی‌خانی با قدردانی از نیروی دریایی ارتش در انجام این جشنواره، پشتیبانی‌های فرماندهی و عقیدتی سیاسی را در  اجرای بهتر این برنامه در سطح ارتش کم نظیر عنوان کرد.

لازم به ذکر است، اولین جشنواره تئاتر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با شرکت هجده اثر برگزیده از کلیه مناطق و پایگاه‌های این نیرو به میزبانی فرماندهی آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی قمر بنی هاشم علیه السلام نیروی دریایی ارتش در سالن سینما زیتون رودبار از ۲۹ تیر ماه آغاز و با معرفی تئاتر "شیدایی" و "یک دختر , یک سرباز" به ترتیب از ستاد نداجا و منطقه دوم دریایی ولایت جاسک به عنوان آثار برگزیده، به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز