خبرگزاری کار ایران

شورا در یک طرفه‌شدن خیابان نجات‌الهی نقشی نداشت

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۴۹۷

سخنگوی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران درخصوص یک طرفه شدن خیابان نجات الهی گفت: نظر مسئولان شهرداری منطقه ۶ بر موفقیت‌آمیز بودن طرح است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت نظری سخنگوی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به جلسه ویژه شورای شهر درباره آخرین وضعیت خیابان نجات الهی بعد از یکطرفه شدن، در جمع خبرنگاران گفت:  جلسه مشترکی بین اعضای کمیسیون‌های فرهنگی اجتماعی، شهرسازی و عمران با حضور مسئولان شهرداری منطقه ۶ و معاون ترافیک پلیس راهور و مشاوران و کارشناسان طرح برگزار شد.

نظری در ادامه گفت: عموم نظرات و صحبت‌ها در این جلسه پیرامون دغدغه و نگرانی‌ها نسبت به یک‌طرفه شدن خیابان نجات‌الهی بود و نیز این فرضیه از سوی مخالفان مطرح بود که چرا این طرح بدون مصوب شدن در شورای شهر انجام گرفته است و در مقابل موافقان طرح اعتقاد داشتند که این موضوع طی دو کد پروژه در لایحه بودجه از سوی شورای شهر قید شده و این مساله به نوعی تصویب شورا را القا می‌کند.

وی افزود: علاوه بر این موافقان طرح اذعان داشتند که این طرح در ماده گذرهای فرهنگی شهر تهران در برنامه سوم توسعه قید شده و همین مساله نیز مصداق دیگری بر تایید و تصویب شورا نسبت به این طرح است.

نظری با تاکید بر این هیچکدام از کمیسیون‌های شورا و اساسا شورای شهر نقشی در یک طرفه کردن خیابان نجات‌اللهی ندارد و صرفا این اتفاق از جانب شهرداری و مسئولان شهرداری منطقه رخ داده است، گفت: لازم به ذکر است که پلیس راهور نیز به صورت مشروط با اجرای این طرح موافقت کرد که اگر این طرح بعد از مدت مشخصی مورد اعتراض شهروندان قرار نگرفته و مشکل ترافیکی ایجاد نکرد، ادامه پیدا کند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا حاضرین در جلسه با اجرای این طرح موافق بودند، تصریح کرد: مسئولان شهرداری منطقه ۶ نظرشان بر این بود که اجرای طرح موفقیت‌آمیز بوده است  اما برخی دیگر از دوستان نیز نسبت به ادامه طرح سوالات و نظرات داشتند که قرار شد در جلسات آینده بیشتر به این موضوع پرداخته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز