خبرگزاری کار ایران

افزایش برای جذابیت بیشتر

جام شهدا و جام‌هایی از این دست؛ پرسپولیس به دنبال اولین جام

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۷۷۸

برگزاری چنین مسابقاتی به افزایش جذابیت رقابت‌های باشگاهی هم کمک می‌کند.

به گزارش ایلنا، قرار شده چهارمین دوره جام شهدا روزهای دوم و چهارم مرداد در ورزشگاه شهر قدس تهران برگزار شود. این تورنمنت چهار جانبه قرار بود با حضور پرسپولیس، سایپا، فولاد و ماشین‌سازی برگزار شود که البته نماینده تبریز اکنون از آن انصراف داده است. مسابقاتی که قطعا می‌تواند یخ تعطیلات تابستانی فوتبال ایران را بشکند. مسابقات این دوره دیروز قرعه‌کشی شد که پرسپولیس به سایپا خورد و فولاد و ماشین‌سازی هم باید با هم مصاف بدهند.

سه دوره قبلی جام شهدا در سال‌های 93، 94 و 96 برگزار شده که دو بار تراکتورسازی عنوان قهرمانی را به دست آورده و یک بار صبای قم جام را بالای سر برده است. جام شهدا در حالی برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود که تیم‌ها به منظور افزایش آمادگی پیش از آغاز لیگ، به چنین مسابقاتی نیاز دارند.

به همین دلیل هم گابریل کالدرون آرژانتینی به سرعت با پیشنهاد حضور پرسپولیس در جام شهدا موافقت کرد. او امیدوار است دو مسابقه این تورنمنت باعث شود سرخ‌ها در شرایط بازی قرار بگیرند و خودش هم شناخت بیشتری از بازیکنان پیدا کند.

از مسایل فنی که بگذریم، اساسا برگزاری چنین مسابقاتی به افزایش جذابیت رقابت‌های باشگاهی هم کمک می‌کند. این موضوع مخصوصا در مورد فوتبال ایران با کنداکتور بسیار خلوتش یک مزیت بزرگ خواهد بود. در شرایطی که بقیه کشورهای جهان به هر بهانه تعداد مسابقات باشگاهی‌شان را افزایش می‌دهند و این مساله تا جایی ادامه می‌یابد که اعتراض اتحادیه مربیان و بازیکنان را به دنبال می‌آورد، در ایران شاهد رویه‌ای معکوس هستیم. اینجا مسوولان برگزاری مسابقات تا حد امکان از ترتیب دادن بازی‌های بیشتر فراری هستند و در بسیاری از مواقع از خالی‌تر شدن تقویم استقبال هم می‌کنند!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز