خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درمراسم بزرگداشت شادروان حجت الله خطیب

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۶۲۲

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، ظهر امروز یک شنبه همراه جمعی از مقام های وزارت ورزش و جوانان و اداره کل ورزش تهران و پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی در مراسم بزرگداشت شادروان حجت الله خطیب ،مدیر عامل پیشین باشگاه پرسپولیس، شرکت کرد که در آکادمی ملی المپیک و پارا المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، ایرج عرب امروز یک شنبه با حضور در سالن اجتماعات آکادمی ملی المپیک و پاراالمپیک در مراسم بزرگداشت حجت الله خطیب حضور یافت.

در این مراسم که با حضور سید مصطفی هاشمی طبا، محمدرضا داورزنی، کیکاووس سعیدی، حسن تقدس نژاد، مهرزاد حمیدی، مهین فرهادی زاد، عبدالحمید احمدی، محمد علی آبادی، سید امیر حسینی، رضا قراخانلو، رضا گل محمدی و جمع کثیری از خانواده ورزش، دوستان و خانواده مرحوم خطیب برگزار شد، یاد و خاطره حجت الله خطیب و خدمات وی در ورزش گرامی داشته شد. 

مدیر کلی تربیت بدنی استان تهران، مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس و سرپرستی فدراسیون کشتی از جمله مسوولیت های شادروان خطیب بود.

در ابتدای این مراسم محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، مرحوم خطیب را منشأ خیر بسیاری از اقدامات ارزشمندی که در ورزش انجام گرفته عنوان کرد و گفت: ایشان جزو مدیران سخت کوشی بودند که در تمامی مسئولیت‌هایی که در هیأت های استانی، فدراسیون‌ها و ... ، به وی واگذار می شد نهایت کوشش و تلاش خود را انجام داده و سعی داشت گره ای از مشکلات باز کند.

در پایان این مراسم از خانواده مرحوم حجت الله خطیب با اهدای یادبودی تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز