خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

کشاورزان در میادین میوه و تره‌بار غرفه داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۳۵۹

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: نمایندگان مردم در مجلس و مسئولان دولتی باید تلاش کنند تا براساس قانون بخشی از غرفه‌های میادین میوه و تره بار برای عرضه مستقیم محصولات در اختیار کشاورزان قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا، نورمحمد تربتی‌نژاد در گفت‌وگو با خانه ملت درباره افزایش دائمی و روزانه قیمت محصولات کشاورزی و دامیعنوان کرد: یکی از راه‌های کوتاه کردن دست دلالان و واسطه‌ها عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و سایر تولیدات به بازار است.

او با اشاره به اینکه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در غرفه‌های میوه و تره‌بار به نفع کشاورزان و بخش کشاورزی است، ادامه داد: عرضه مسقیم محصولات کشاورزی اختلاف قیمت به وجود آمده از مزرعه تا بازار را از بین می‌برد.

این نماینده مردم در مجلس  با تاکید بر اینکه کشاورزان از افزایش قیمت محصولات کشاورزی در بازار سودی کسب نمی‌کنند، عنوان کرد: واسطه‌ها و دلالان از خلاء‌های به وجود آمده در بازار محصولات کشاورزی بیشترین استفاده را می‌کنند. این در شرایطی است که بر اساس قانون باید بخشی از غرفه‌های میادین میوه و تره‌بار در اختیار کشاورزان به منظور عرضه مستقیم محصولات قرار بگیرد.

او با تاکید بر اینکه نمایندگان مردم در مجلس و مسئولان دولتی باید تلاش کنند تا براساس قانون بخشی از غرفه‌های میادین میوه و تره بار برای عرضه مستقیم محصولات در اختیار کشاورزان قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بازار به واقعی شدن قیمت محصولات کشاورزی و حذف واسطه‌ها کمک بسیار فراوانی می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز