خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت سربازان ذوب آهن؛ پادگانی‌های محروم از آسیا

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۸۶۵

باشگاه ذوب آهن در تلاش است تا 3 بازیکن سرباز خود را طی روزهای آینده به تمرینات برگرداند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب آهن اصفهان که باید به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا 14 مرداد به مصاف الاتحاد عربستان برود و در حالی آماده این دیدار خواهد شد که هنوز تکلیف چند بازیکن این تیم مشخص نیست.

با وجود تاکید منصوریان و مسئولان باشگاه ذوب آهن بر لزوم اضافه شدن بازیکنان سرباز این تیم هنوز 3 سرباز ذوب آهن که در تراکتور حضور داشتند اجازه بازگشت پیدا نکرده‌اند و این موضوع تبدیل به دغدغه اصلی مسئولان باشگاه شده است.

طی پیگیری‌های انجام شده، احسان پهلوان طی 2-3 روز آینده خدمتش به پایان خواهد رسید و با ترخیص به اصفهان می‌رود تا در تمرینات تیم شرکت کند ولی مشکل مهدی‌پور و اسماعیلی‌فر جدی‌تر است و به این راحتی‌ها حل شدنی نیست.

پس از جلسات و مذاکرات متعدد مسئولان باشگاه با نظام وظیفه و یگان خدمتی مربوطه قرار بر این شده است که این دو نفر با گرفتن امریه و مرخصی به تمرینات اضافه شوند و ذوب آهن را در دو دیدار آسیایی همراهی کنند.

با وجود اینکه حدود 2 هفته به دیدار حساس آسیایی ذوبی‌ها باقی مانده در صورتی که طی 2-3 روز آینده این مشکل برطرف نشود و سربازان ذوب آهن در تمرینات شرکت نکنند، دوران آماده‌سازی آنها دچار مشکل شده و نمی‌توانند کارایی لازم را در بازی آسیایی تیم‌شان داشته باشند.

گفتنی است مجتبی حقدوست، دیگر سرباز ذوب آهن چند روزی است که به تمرینات تیمش اضافه شده و مشکلی برای همراهی سبزپوشان اصفهانی ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز