خبرگزاری کار ایران

با جدایی ۵ بازیکن و اضافه شدن ۷ نفر؛

پایان کار ذوب آهن در نقل و انتقالات؛ منصوریان آماده‌ حمله به آسیا

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۸۴۷

با جذب دو بازیکن نیجریه‌ای ذوبی‌ها دیگر برنامه‌ای در نقل و انتقالات تابستانی ندارند

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب آهن اصفهان مثل همیشه یکی از تیم‌های کم هزینه و کم سرو صدای نقل و انتقالات بود و پس از جذب یک مهاجم و یک مدافع نیجریه‌ای کارش در پنجره تابستانی نقل و انتقالات تمام شده است.

پیش از این سعید آذری، مدیرعامل باشگاه گفته بود که تیمش قرار نیست ریخت و پاش آنچنانی در پنجره تابستانی داشته باشد و به دنبال یک مهاجم و یک مدافع خارجی است و پرونده تیمش با جذب این دو نفر بسته خواهد شد و حالا این اتفاق با جذب ایبا ببوی و میکائولی کریسانتوس افتاده است.

ذوبی‌ها در پنجره تابستانی رشید مظاهری، محمدرضا حسینی، ابوذر صفرزاده، کریستین اوساگوانا و رحیم زهیوی را از دست داد و به جز دو بازیکن نیجریه‌ای، یوسف بهزادی و میلاد مشایخ را به خدمت گرفت.

همچنین 3 بازیکن سرباز این تیم یعنی احسان پهلوان، مهدی مهدی‌پور و دانیال اسماعیلی‌فر هم که در تراکتور حضور داشتند قرار است به جمع ذوبی ها برگردند.

ذوبی‌ها که در حال حاضر برای بازی با شهر خودرو به مشهد سفر کردند فردا به اصفهان برگردند و گفتنی است که ذوبی‌ها احتمالا دیگر اردویی ندارند و تا آغاز بازی‌ها در اصفهان تمرینات خود را دنبال می‌کنند.

این تیم تنها نماینده باقی مانده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست که از دور گروهی صعود کرده و باید در دو دیدار رفت و برگشت به مصاف الهلال عربستان برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز