خبرگزاری کار ایران

قهرمانان دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون پسران مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۵۵۰

دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون پسران رده سنی زیر ۱۷ و زیر ۱۹ سال که در روزهای ۲۶ لغایت ۲۸ تیر ماه جاری در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان سمنان جریان داشت با شناخت قهرمانان این مرحله به کار خود پایان داد .

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، دیار فینال یک نفره زیر ۱۷ سال بین نیما رستم پور از تهران و محسن معصومی از زنجان برگزار شد که این بازی در پایان با قهرمانی رستم پور به پایان رسید.

محسن معصومی دوم شد و امیر رضا اخلاقی و ارشیا قاسم پور از تهران به مقام سوم مشترک دست یافتند. 

در قسمت دونفره زیر ۱۷ سال دیار فینال بین تیم دونفره نیما رستم پور و امیر رضا اخلاقی از تهران و تیم دونفره محسن معصومی و محمد امین مقدم از زنجان برگزار شد که این دیدار با پیروزی رستم پور و اخلاقی به پایان رسید.

تیم دو نفره معصومی و مقدم دوم شدند و تیم های دونفره امیر حسین حسنی و نیما خدایاری از زنجان به همراه تیم دو نفره امیر رجبلو و علی یزدانفر از گلستان به مقام مشترک سوم رسیدند.

همچنین دیدار فینال زیر ۱۹ سال قسمت یک نفره  بین صالح سنگ تراش از سیستان و بلوچستان و علیرضا کرمی از تهران برگزار شد که این دیدار در پایان با قهرمانی سنگ تراش خاتمه یافت.

علیرضا کرمی دوم شد و محمدرضا قیصری از فارس و پارسا شهبازی از کردستان به مقام سوم مشترک رسیدند.

دیار فینال دو نفره رده سنی زیر ۱۹ سال نیز بین دو تیم صالح سنگ تراش و محمد مهدی میرشکاری از سیستان و بلوچستان با تیم دو نفره مصطفی قربانی از یزد و مهدی رضایی از خراسان رضوی برگزار شد که این دیدار در پایان با قهرمانی سنگ تراش و میرشکاری خاتمه یافت.

قربانی و رضایی دوم شدند و تیم های دونفره محمدرضا قیصری از فارس و عباس علی بهجتی از اردکان یزد به همرا تیم دو نفره علی ندایی و محمد رضا شاهرخشاهی از تهران به مقام سوم مشترک دست یافتند.

مراسم اختتامیه این مسابقات امروز جمعه با حضور آقای دکتر همتی نماینده محترم استان سمنان در مجلس شورای اسلامی، آقای دکتر محمدرضا پوریا رییس فدراسیون بدمینتون، آقای ایزدبخش معاون ورزشی استان، آقای مهندس علی موذن سرپرست هیات بدمینتون استان برگزار شد و مدال های نفرات برتر و حکم قهرمانی این مسابقات از سوی مسوولان حاضر به آنان اهداء گردید.

لازم به ذکر است که روز گذشته نیز در مراسم افتتاحیه این مسابقات با حضور آقای دکتر محمدرضا پوریا رییس فدراسیون بدمینتون، آقای عباس آل بویه رییس شورای شهرستان سمنان و عضو شورای شهر سمنان، آقای عباس طلب بیدوختی عضو شورای شهر سمنان، مهندس علی موذن سرپرست هیات بدمینتون استان سمنان برگزار شده بود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز