خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی؛

امسال 55 درصد آرا مراجع حل اختلاف اداره کار به صورت سازشی صادر شده است

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۹۶۷

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی با بررسی عملکرد سه ماهه اول سال‌جاری در حوزه روابط کار از صدور 55 درصد آراء مراجع حل اختلاف به صورت سازشی خبر داد.

 رضا نقی‌زاده با  اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا گفت: تعداد دادخواست‌های واصله به هیات‌های تشخیص استان آذربایجان غربی از سه هزار و 177 دادخواست در سه ماهه اول 97 به سه هزار و 335 دادخواست در سه ماهه اول سال 98 رسیده است که پنج درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می‌دهد.

وی با اعلام اینکه تعداد پرونده‌های واصله به هیات‌های حل اختلاف استان در سه ماهه اول سال 97 تعداد 717 مورد بوده است، تصریح کرد: در سه ماهه اول سال‌جاری این تعداد به 889 پرونده رسیده است که نسبت به سال گذشته ۱۷ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: مقایسه نسبت آراء سازشی به کل آراء صادره در مراجع حل اختلاف نشان می‌دهد که در مقایسه با سال گذشته 55 درصد کل آراء صادره در مراجع حل اختلاف در سال 98 به صورت سازشی صادر شده است.

وی در رابطه با شاخص میانگین مدت زمان رسیدگی به شکایات گفت:علیرغم افزایش پنج درصدی پرونده‌های واصله به هیات‌های تشخیص،براساس نرم‌افزار تخصصی روابط کار،مدت زمان رسیدگی از 21 روز در سه ماهه نخست سال 97 به 20 روز در سه ماهه نخست سال 98 رسیده که یک درصد کاهش را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز