خبرگزاری کار ایران

دبیراجرایی خانه کارگر استان مازندران :

اجراشدن قوانین تامین اجتماعی، حلال مشکلات است

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۸۹۳

دبیر اجرایی خانه کارگر استان مازندران گفت : اجرا شدن قوانین تامین اجتماعی حلال مشکلات مردم است و ما نیز در رسیدن به این مهم، تلاش می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا،جمعی از تشکلات کارگری و بازنشستگی استان مازندران با مدیریت درمان استان مازندران به مناسبت هفته تامین اجتماعی دیدار کردند.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان مازندران گفت : اجرا شدن قوانین تامین اجتماعی حلال مشکلات مردم است و ما نیز در رسیدن به این مهم، تلاش می کنیم.

نصراله دریابیگی دستورات رهبری را داروی شفابخش جامعه بیان کرد و گفت : تلاش ما بر این است که معنویات رهبری جامعه را به سرانجام برساند.

دریابیگی با بیان اینکه رونق تولید یعنی حمایت از اشتغال، تولید ملی و حمایت از جوانان، افزود : اشتغال و حمایت از تولید باید تحقق پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی را تنها نمی گذاریم، ابراز کرد : تامین اجتماعی برای عدالت بیماران است و‌امیدواریم طعم درمان رایگان را بچشیم.

دبیراجرایی خانه کارگر استان مازندران، سازمان تامین اجتماعی را مهم دانست و ادامه داد : حمایت از تامین اجتماعی بر همه واجب است.

وی گفت : نقاط ضعف را باید برطرف کنیم و نقاط قوت را افزایش دهیم تا شاهد اتفاقات خوب و‌شیرین در جامعه باشیم.

محمد خورشیدی، مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران نیز با بیان اینکه تامین اجتماعی با توان ارائه خدمت می کند، گفت : در حوزه درمان براساس توان خود کار می کنیم چون با وجود تحریم ها نمی توانیم تمام انتظارات را برآورده کنیم.

خورشیدی بااشاره به بیست میلیارد بدهی ناشی از تجهیزات و خرید لوازم پزشکی خاص، افزود : حتی اگر بدهی هم داشته باشیم اما کار درست را انجام می دهیم و از لوازم پزشکی با کیفیت استفاده می کنیم.

وی ادامه داد : با تمام توان که وظیفه ی ما است ادامه می دهیم.

او گفت : ضعف و مشکل نیز وجود دارد اما باید سیستم را اصلاح کنیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان از دو پروژه درحال ساخت خبر داد و گفت : درمانگاه ساری در حال ساخت است که به عنوان درمانگاه شماره ۲ است.

وی با اشاره به اینکه هشت بیمارستان در کل کشور کوچک مغیاس خواهند شد، تصریح کرد : دو بیمارستان در مازندران است، یکی از آنها در نکا و دیگری در ساری قرار دارد.

وی گفت : کیفیت و کمیت را سرلوحه قرار می دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز