خبرگزاری کار ایران

ساندی تایمز گزارش داد:

شناسایی مسئول انتشار ایمیل‌های سفیر بریتانیا در واشنگتن

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۲۶۹

پلیس بریتانیا اعلام کرد که فرد مظنون به انتشار ایمیل‌های شخصی سفیر پیشین بریتانیا در واشنگتن را که باعث جدال میان دو کشور شد، شناسایی کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، پلیس بریتانیا اعلام کرد که فرد مظنون به انتشار ایمیل‌های شخصی سفیر پیشین بریتانیا در واشنگتن را که باعث جدال میان دو کشور شد، شناسایی کرده است. این خبر را روزنامه ساندی تایمز گزارش داد. 

در روزهای گذشته جنجال‌ها بر سر انتشار ایمیل‌های «کیم داروک»، سفیر بریتانیا در واشنگتن، درباره رئیس‌جمهوری آمریکا چنان جنجال‌آفرین شد که این دیپلمات در نهایت مجبور شد از سمت خود استعفا دهد. 

پلیس بریتانیا روز جمعه اعلام کرده بود که تحقیقات گسترده‌ای را برای یافتن کسی که این اطلاعات را منتشر کرده آغاز کرده است. روزنامه ساندی تایمز، به نقل از منابع آگاه در دولت، گزارش داد که مظنون شناسایی شده و احتمال نقش داشتن دولت‌های خارجی در این رویداد رد شده است. 

یک منبع آگاه به این روزنامه گفت: «آن‌ها گمان می‌کنند که می‌دانند چه کسی این اسناد را منتشر کرده است. اکنون بحث بر سر پرونده‌سازی است تا علیه او در دادگاه اعلام جرم شود. او کسی است که به اسناد تاریخی دسترسی داشته است.» 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز