خبرگزاری کار ایران

نامجومطلق: مدیریت باشگاه خوب عمل نکرد

استقلال بازیکن بزرگ و تاثیرگذار می‌خواهد/ سومدیریت حال استقلال را بد کرده است

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۲۴۱

نامجو مطلق حضور استراماچونی را مثبت می‌داند و می‌گوید او می‌تواند تیم خوبی را برای لیگ نوزدهم بسازد.

به گزارش ایلنا،کاپیتان سابق استقلال عقیده دارد، حال و روز بد این تیم به خاطرسوء مدیریت است.

مجیدنامجومطلق می‌گوید اگراستقلال مدیریت بهتری داشت، الان شرایط خیلی فرق می‌کرد. متاسفانه بازیکنان بزرگی از تیم رفتند و بازیکنان جوان جویای نام جذب شدند. استقلال ستاره تاثیر گذار می‌خواهد که در شرایط لزوم بتواند تیم را جمع کرده و به تیم کمک کند.

. اوضاع نقل و انتقالات استقلال را چطور می‌بینید ؟

استقلال بازیکنان جوان خوبی گرفته که در آینده می‌توانند کمک شایانی به تیم کنند. اما مشکل تیم در این زمان عدم جذب بازیکن بزرگ است. تیم بزرگ بازیکن بزرگ می‌خواهد تا بتواند در مواقع حساس تعیین کننده باشد. به هرحال با توجه به شرایط رخ داده بازیکنانی که جذب شدند، به رغم معروف نبودن می‌توانند به استقلال کم کنند و درسایه تلاش خودشون به ستاره‌های جدید استقلال تبدیل شوند.

اشاره به جذب بازیکن بزرگ داشتید بازیکنانی که درمواقع لزوم و بحرانی می‌توانستند تیم را جمع کنند اما چنین بازیکنانی هم از تیم رفتن مثل منتظری و رحمتی ؟

متاسفانه استقلال بازیکنان زیادی ازدست داد که منتظری و رحمتی هم جزو آنان بودند . من فکر می‌کنم اگرمدیریت بهتری صورت می‌گرفت الان استقلا دچار این وضعیت نبود. مدیران استقلال می‌توانستند به طریق عمل کنند که بازیکنان بزرگ و تاثیر گذار را به راحتی از دست ندهیم. من بازهم تکرار می‌کنم تیم بزرگ بازیکن بزرگ می‌خواهد . استقلال در این سالها همیشه پراز ستاره بوده و نباید به یک دفعه تیم از ستاره‌ها خالی شود. شما یک نگاه گذرا اگر به زمان ما بیاندازید، می‌بینید که در تیم ملی از 20 بازیکن 16 الی 17 بازیکن از دو تیم استقلال و پرسپولیس بودند این یعنی پرستاره بودن استقلال و پرسپولیس، بنابراین باید مدیران الان هم به دنبال بستن چنین تیمی باشند. متاسفانه بازیکنانی چون امید ابراهیمی، کاوه رضایی و پاتوسی به راحتی از تیم رفتند.

شرایط مالی چقدر در این موضوع دخیل است ؟

یکی از مسائلی که دراین زمانه بازیکنان را فراری می‌دهد مسائل مالی است. متاسفانه بعضی از بازیکنان درخواست مالی بیش از اندازه است. متاسفانه بعضی از بازیکنان پول خیلی زیادی می‌خواهند و این در توان باشگاه‌ها نیست . شما نگاه کنید الان بر سر مسائل مالی خیلی راحت پاتوسی را از دست دادیم.

اشاره به پاتوسی داشتید چرا باشگاه زورنگه داشتن اورا نداشت ؟

باشگاه باید جواب این موضوع را بدهد. اما متاسفانه باید با توجه به اخباری که منتشر می‌شود، بگویم اگر زودتر پولش را پرداخت می‌کردند الان در استقلال بود. دقیقا داستان تیام دوباره تکرار شد و این یعنی نداشتن تدبیر در مدیرت استقلال ! متاسفانه ما نشان دادیم که که دربستن قرارداد حرفه‌ای ‌نیستیم. البته باید به این نکته هم اشاره کنم همه چیز مربوط به مدیریت حال حاضر نمی‌شود بلکه این میراثی از زمان مدیران قبلی است.

اتفاقا فتحی مدیر عامل باشگاه هم گفته به خاطر پرداخت پول پروپئیچ مجبور شدیم که قید پاتوسی را بزنیم !

خب این خوب نیست. من اگر می‌گویم ضعف مدیریت فقط به الان مربوط نمی‌شود بلکه این میراث چند ساله است. متاسفانه هر مدیری که امده خواسته بهترین تیم را ببندد تا نتیجه بگیرد و بعد هم که رفته کلی بدهی بر روی دوش باشگاه گذاشته و در نتیجه این بدهی تلمبار شده و نتیجه‌اش این می‌شود که مدیر جدید باید کلی توان بدهد. این موضوع دقیقا مثل بدهی بانکی است. وقتی شما اقساط خود را نمی‌دهید جمع می‌شود و به آن جریمه هم می‌خورد و در نهایت برایتان مشکل ساز می‌شود. الان هم وضعیت استقلال همینگونه است. متاسفانه استقلال از سوء مدیریت ضربه می‌خورد.

استراماچونی دراین وضعیت می‌تواند به استقلال کمک کند؟

استراماچونی یک مربی خوب است. مربی که در اینترمیلان کار کرده و اینکه مدیران باشگاهی به بزرگی میلان هدایت تیم خود را به او سپرده‌اند باید گفت این مربی بالاخره یک ویژگی هایی داشته است. اما اینکه چرا در این تیم نتیجه نگرفته باید به شرایط خاص آن موقع اینتر هم نگاه کنیم که این تیم در این سالها با هیچ مربی نتیجه نگرفته و شرایط خوبی ندارد . من فکر می‌کنم او بتواند با اتکا به جوانانی که جذب کرده نتایج خوبی بگیرد. این مربی قابلیت‌های فنی بالایی دارد و من با توجه به تمرینات تیم فکر می‌کنم استقلال خوبی را در لیگ نوزدهم ببینیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز