خبرگزاری کار ایران

امیدوارم استقلال با استراماچونی به روزهای خوبش بازگردد

حسن‌زاده: استقلال به یک فوق ستاره مانند پاتوسی نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۱۸۱

سرمربی امیدهای استقلال از رفتن پاتوسی از تیم نگران است.

به گزارش ایلنا، رضاحسن‌زاده سرمربی امیدهای استقلال معتقد است استقلال برای رسیدن به قهرمانی نیاز به بازیکنان باکیفیتی چون پاتوسی دارد. با سرمربی امیدها پس از کسب موفقیت در اولین گام در بازیهایش به صحبت پرداختیم.

شرایط تیم بزرگسالان را چطور ارزیابی می‌کنید؟

به نظر من تیم بزرگسالان شرایط خوبی دارد. آنها سه بازی دوستانه را هم انجام دادند و الان هم برای برپایی اردوی 10 روزه در ترکیه به سر می‌برند. فکر می‌کنم برگزاری این اردوها و بازیهای تدارکاتی به شناخت هرچه بیشتر تیم کمک می‌کند.

آنها یک بازی دوستانه را هم مقابل امید استقلال برگزار کردند که شما سرمربی آن بودید. ارزیابی‌تان چگونه بود؟

به نظر من بازیهای تدارکاتی بسیار خوبی بود. مهمترین دستاوردش تاکتیک‌های مختلف بود که از سوی بزرگسالان در زمین انجام می‌گرفت. برای اولین بار بود که دیدم استقلال رو به سیستم 1-4-1-4 آورده است که معمولا در ایران کمتر تیمی از آن استفاده می‌کند. یعنی اینکه شما در موقع حمله با هفت بازیکن به سوی دروازه حریف یورش می‌برید و در دفاع هم به همین گونه عمل می‌کنید. امیدوارم استقلال بتواند با استراماچونی به روزهای خوبش بازگردد.

در این بازی نکته‌ای هم بود که شما را نگران کند؟

استقلال نیاز به بازیکنان باکیفیت‌تری دارد. درست است که این بازیکنان در تیم‌های خودشان ستاره بودند اما استقلال نیاز به بازیکنی مانند پاتوسی دارد که یک فوق‌ستاره است. شک نکنید که استقلال باید پنج بازیکن مانند پاتوسی را در زمین داشته باشد که بتواند امید به قهرمانی داشته باشد.

 پاتوسی هم از استقلال جدا شد.

مدیران استقلال باید شرایطی را فراهم می کردند تا پاتوسی در این تیم بماند زیرا آوردن یک بازیکن جدید که بتواند جای پاتوسی را پر کند هم زمانبر است و هم ریسک بزرگی دارد. درست است که این بازیکن از نظر مالی گران بود اما مدیران باید سعی می کردند تا او را به خدمت بگیرند چون ما نباید فقط نگاهمان فقط به لیگ باشد. ما بازیهای لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم و برای رسیدن به موفقیت باید بازیکن باکیفیت داشته باشیم.

به شخصه خودتان به آینده استقلال خوش‌بین هستید؟

به هر حال باید قبول کنیم که مدیران تلاش می‌کنند تا بهترین تیم را روانه مسابقات کنند اما این را هم باید در نظر بگیریم که هواداران استقلال خسته شده‌اند و فقط قهرمانی می‌خواهند. امیدوارم فصل بعد شرایط طوری باشد که سال، سال استقلال باشد.

از شرایط تیم امید چه خبر؟

توانستیم در اولین گام در لیگ امیدها تیم پرمهره مقاومت را در زمین خودشان شکست بدهیم. فصل گذشته تیم قهرمان شده و ما باید از عنوان قهرمانی همچنان دفاع کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز