خبرگزاری کار ایران

چالش جدید نکونام در اهواز؛ یک بازیکن بیشتر از سهمیه؟

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۱۶۷

فولادی‌ها یا باید قرارداد یکی از این 7 بازیکن جذب شده را فسخ کنند و با همان 6 سهمیه جذب شده لیگ نوزدهم را آغاز کنند

به گزارش ایلنا، فولادی‌ها یک بازیکن بیشتر از سهمیه مجاز جذب بازیکن لیگ برتری برای لیگ نوزدهم بازیکن گرفته‌اند. فولاد خوزستان برای لیگ نوزدهم جواد نکونام را روی نیمکت خود می‌بیند.

نکونام با آمدن به فولاد لیست بازیکنان مورد نیاز خود را به باشگاه داده است و در روزهای گذشته بازیکنان لیگ برتری فولاد جذب شده‌اند. نکته‌ای که در مورد بازیکنان لیگ برتری جذب شده فولاد وجود دارد این است که هر تیم 6 بازیکن لیگ برتر می‌تواند جذب کند ولی فولادی‌ها 7 بازیکن به نام‌های شهاب گردان، موسی کولیبالی، محمد قاسمی‌نژاد، محمد آبشک، روح‌ا... سیف‌اللهی، علی اصغر عاشوری و احمد عبدالله‌زاده را به خدمت گرفته‌اند.

سرخپوشان خوزستانی حالا با یک چالش جدی رو به رو شده‌اند. آن‌ها برای حل این چالش دو راه حل پیش روی خود دارند. فولادی‌ها یا باید قرارداد یکی از این 7 بازیکن جذب شده را فسخ کنند و با همان 6 سهمیه جذب شده لیگ نوزدهم را آغاز کنند یا یکی از این 7 بازیکن را تا پایان نیم فصل اول به صورت قرضی به تیم‌های دیگر بفرستند و از نیم فصل دوم از او استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز