خبرگزاری کار ایران

سی‌ان‌ان گزارش داد:

تلاش ترامپ برای کنار گذاشتن مدیر اطلاعات ملی

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۸۷۸

رئیس‌جمهوری آمریکا در حال بررسی عزل مدیر اطلاعات ملی این کشور است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری سی‌ا‌ن‌ان، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، در روزهای گذشته با مشاورانش درباره جایگزین کردن شخص دیگری به جای «دن کوتس» مدیر اطلاعات ملی این کشور، گفت‌وگو کرده است. این خبر را منابع آگاه گزارش داده‌اند. 

یک مقام ارشد در کاخ سفید تاکید کرد که صحبت‌هایی درباره کنار رفتن کوتس از سمتش انجام شده است. این در حالی است که وی به مدت دو سال در این مقام مشغول به کار بوده و انتظار می‌رود بازنشست شود. با این وجود، مشخص نیست که ترامپ چه زمانی در این زمینه اقدام می‌کند.

ترامپ پیشتر از عملکرد کوتس ابراز نارضایتی کرده بود و قصد داشت او را از این سمت برکنار کند. گرچه بحث بر سر کنار گذاشتن او از دولت چند روزی است که بالا گرفته، اما ترامپ مدت‌هاست که از برخی اقدام‌های کوتس رضایت ندارد. 

یک مقام ارشد دیگر در کاخ سفید گفت که ترامپ هیچ‌وقت با کوتس رفتاری دوستانه نداشته است. وی افزود که بحث درباره کنار گذاشتن کوتس زمانی بالا گرفت که وی اوایل سال جاری میلادی در جلسه‌ای با ترامپ مخالفت کرد؛ اقدامی که خشم رئیس‌جمهوری آمریکا را برانگیخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز