خبرگزاری کار ایران

اولین حریف طلایی‌پوشان در ترکیه مشخص شد؛

سپاهان به مصاف قاضی شهیر می‌رود

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۳۲۸

اولین دیدار تدارکاتی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با تیم حاضر در سوپر لیگ ترکیه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال سپاهان برای آماده سازی هرچه بیشتر جهت حضور مقتدرانه در فصل جدید لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا دیدار دوستانه ای را با تیم فوتبال قاضی شهیر قاضی آنتپ ترکیه برگزار خواهد کرد.

این دیدار که در روز دوشنبه ۲۲ تیرماه در کمپ آماده سازی متعلق به باشگاه فنرباغچه در منطقه دوزجه ترکیه برگذار خواهد شد محک خوبی برای مدعی جدی قهرمانی فصل جدید لیگ برتر کشورمان خواهد بود.

* تاریخچه رقیب

تیم فوتبال قاضی شهیر قاضی آنتپ که تا سال ۱۹۹۹ تحت عنوان سانکو اسپور و تا ۲۰۱۶ میلای با نام شهرداری قاضی آنتپ در رقابتهای داخلی لیگ ترکیه حضور داشت از سال ۲۰۱۶ نام خود را به قاضی شهیر قاضی آنتپ تغییر داد و با سرمایه گذاری گروه اقتصادی سانکو قصد دارد بعد از صعود هیجان انگیز به سوپر لیگ ترکیه که با پیروزی در رقابتهای پلی آف مقابل عثمانلی اسپور در نیمه نهایی و هاتای اسپور در فینال به دست آمد دوران جدیدی را برای هوادارن تیم در قاضی آنتپ آرنا رقم بزند.

* کادر فنی و بازیکنان

هدایت این تیم در فصل جدید به عهده مائوریس سومودیکا که سابقه هدایت باشگاه های الشباب عربستان،کایسری اسپور ترکیه و راپید بخارست را در کارنامه دارد خواهد بود.

کادر بازیکنان این تیم مانند اکثر باشگاه ‌های لیگ ترکیه از بازیکنان پر تعداد(۳۵ نفر) تشکیل شده است و میانگین سنی این تیم نیز ۲۶ سال است.

از بازیکنان مهم این تیم میتوان به گوکان آلسان و ریدل پوئپون - که سابقه بازی در آژاکس را دارد-. در خط میانی و حمله اشاره کرد که با گلزنی های خود نقش مهمی در صعود این تیم به سوپر لیگ ترکیه ایفا کرده اند.

همچنین این تیم با اضافه کردن بازیکنان با تجربه ای مثل جونیور مورائیس و موسی ساو که سابقه درخشانی با پیراهن فنرباغچه در لیگ ترکیه دارد قصد حضور قدرتمندانه در فصل جدید را دارد.

با توجه به شرایط آماده سازی مناسب تیم حریف، امیر قلعه‌نویی میتواند شاگردان خود را بعد از مصاف با این تیم آماده تر همیشه راهی رقابت های لیگ برتر نماید.

طلایی پوشان دو بازی دیگر نیز در استانبول برگزار میکند که یکی دیگر از تیمها نیز از سوپر لیگ ترکیه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز