خبرگزاری کار ایران

امیدوارم تغییرات در استقلال منجر به قهرمانی شود

واعظی آشتیانی: مدیران در چارچوب بودجه هزینه کنند

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۶۹۲

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در خصوص شرایط آبی پوشان در لیگ برتر پیش رو حرفهای جالبی بر زبان اورد.

به گزارش ایلنا، امیررضا واعظی آشتیانی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در خصوص اینکه در زمان وی محمودرضا بابایی در باشگاه استقلال مشغول به فعالیت شد، معتقد است که او بسیار مسئولیت‌پذیر بود و در خیلی از کارها به وی مشاوره می‌داد.با واعظ در خصوص شرایط استقلال و همچنین نظرش در مورد صحبت‌هایی که در رابطه با مشاور زمان مدیریت خودش در استقلال می‌شود، صحبت کردیم.

شرایط استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

انشالله که شرایط استقلال امسال خوب باشد و تغییراتی که در این تیم صورت گرفته منجر به تحول شود و این تیم بتواند نتایج بهتری کسب کند. البته این را هم باید بگویم که تیم‌ها خیلی شرایط‌شان بهتر شده است و یارگیریهای خوبی را هم انجام داده‌اند. پرسپولیس هم توانسته مربی خوبی را جذب کند.

 البته رقم بازیکنان و مربیان هم خیلی بالا رفته است.

بله، همین‌طور است. امیدوارم مدیران هم در چارچوب بودجه مسابقات هزینه کنند تا دوباره شکایت روی دست باشگاه‌ها گذاشته نشود.

 این روزها مشاور سابق استقلال در زمان مدیریت شما در این تیم حسابی سر و صدا کرده است. خیلی‌ها معتقدند شما او را به استقلال آوردید.

 ایشان را پیش از این در یک سایت ورزشی دیده بودم و احساس کردم می‌تواند پیشرفت کند. او را به عنوان دفتردار با خودم به وزارت صنایع بردم و بعد از چند وقت دیدم یک حکم به من نشان داد که در آن مشاور فتح‌الله‌زاده لقب گرفته بود. حتی ایشان یک جلسه ترتیب داد تا ملاقاتی بین من و فتح‌الله‌زاده صورت بگیرد.

 واقعا ایشان می‌توانست به شما مشاوره بدهد؟

او اطلاعات خیلی خوبی از استقلال داشت که برای من اهمیت داشت و چون قبل از من هم در باشگاه سمت مشاوره داشت و همین که من از او شناخت داشتم، فرصت خوبی بود تا او را به استقلال بیاورم. در ضمن این را هم بگویم که ایشان هیچ‌وقت کار اجرایی نکرد.

 امیرحسین صادقی در مصاحبه‌ای اعلام کرده که بابایی زیرآبش را در استقلال زده است؟

صادقی زمان مدیریت خود من به استقلال آمد بعد از آن هم هیچ بازیکنی زمان من از تیم جدا نشد مگر اینکه خود بخواهد جدا شود. من فقط می‌توانم پاسخگوی اتفاقات زمان خودم باشم و بقیه مسائل ربطی به من ندارد.

یعنی شما فقط مسئول اتفاقات زمان خودتان هستید؟

شما هم مسئول کارهای خودتان هستید. این جوان توانایی بسیار بالایی داشت و در کارش بسیار مسئولیت‌پذیر بود. بخش زیادی از این صحبت‌ها هم که علیه او می‌شود روی حسادت و دشمنی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز