خبرگزاری کار ایران

ویلموتس نشان داد بازی‌های لیگ را می‌بیند

امیرحسین کریمی: پرسپولیس با مدیر برنامه‌هایم صحبت کرده بود/ می‌دانستم ملی‌پوش می‌شوم

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۳۸۷

هافبک پیکان در خصوص شرایط خودش و دعوت به اردوی تیم ملی صحبت کرد.

امیرحسین کریمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای خودش و پیکان اظهار داشت:‌ شرایط خیلی خوبی داریم و نسبت به سایر تیم‌ها تمرینات‌مان را زود شروع کردیم تا به شرایط مناسب برسیم و لیگ را در وضعیت خوبی شروع کنیم و در حال حاضر هم شرایط خیلی خوب است و به فصل جدید امیدوار هستیم.

وی افزود: فکر می‌کنم امسال سالِ پیکان باشد و بتوانیم با تیم خوبی که داریم نتایج قابل قبولی بگیریم و اتفاقات و نوسانات فصل گذشته در تیم ما نباشد. تیم خوب و جوانی داریم که همه چیزش برای موفقیت خوب است و امید زیادی دارم که امسال موفق باشیم.

هافبک پیکان در مورد تغییرات این تیم هم گفت: بازیکنانی از جمع ما جدا شدند و نفراتی هم به جای آنها با نظر خود آقای فرکی جذب کردیم که فکر می‌کنم قدرت مضاعفی به تیم بدهند. نفرات جدید هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی بازیکنان خوب و با کیفیتی هستند و مطمئنم می‌توانند مثمر ثمر باشند.

کریمی در مورد ماندنش در پیکان و رد کردن پیشنهادات خوبی که داشت عنوان کرد: پیشنهاداتی داشتم ولی خیلی زود با پیکان به توافق رسیدم. همان اوایل به دفتر باشگاه رفتم و ظرف 4-3 دقیقه به توافق رسیدیم تا در پیکان ماندنی شوم. واقعا پیکان باشگاه خوبی است و اینجا راحت هستم و از شرایط خودم راضی‌ام.

وی در مورد پیشنهاداتش گفت: پیشنهاداتی داشتم که از تیم‌های خوبی بود و پرسپولیس هم با مدیر برنامه‌هایم صحبت کرده بود و مستقیم با خودم صحبتی نداشتند ولی به هر جهت تصمیم بر این شد که در پیکان بمانم.

هافبک پیکان در مورد دعوتش به تیم ملی هم عنوان کرد: بازی برای تیم ملی و پوشیدن پیراهن آن برای هر بازیکنی افتخار است و خودم هم از این بابت خوشحالم. ویلموتس با فهرست جدید خود نشان داد که لیگ و بازی‌های داخلی را به خوبی رصد کرده و زیر ذره‌بین برده و بازی‌ها را نگاه می‌کند.

کریمی در مورد اینکه انتظار دعوت شدن داشت یا نه هم گفت: من همه تلاشم را برای رسیدن به تیم ملی به کار می‌گیرم و واقعاً هدفم این بود که در فصل جدید به تیم ملی دعوت شوم و می‌دانستم بالاخره دیر یا زود دعوت خواهم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز