خبرگزاری کار ایران

تقدیر ترامپ از دوستی و شراکت با امیر قطر در ضیافت شام وزیر خزانه‌داری آمریکا

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۱۷۹

رئیس جمهوری آمریکا با تجلیل از دوستی و شراکت با امیر قطر هنگام استقبال از وی در شامگاه روز گذشته -دوشنبه- تأکید کرد که مذاکرات دو جانبه مثبت خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره، «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا عصر روز گذشته- دوشنبه- هنگام استقبال از «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر از دوستی و شراکت با وی تجلیل و تأکید کرد که مذاکرات دوجانبه مثبت خواهد بود.

ترامپ در شام ضیافت «استیون منوچین» با ابراز امیدواری نسبت به مذاکرات با شیخ تمیم گفت: «ما فردا (سه‌شنبه) با یکدیگر دیدار خواهیم کرد و این دیدار بسیار خوب خواهد بود. من همچنین به دیدار با نمایندگان شما چشم دوخته‌ام موضوعات بسیاری است که با یکدیگر درباره آن صحبت کنیم».

ترامپ در ادامه خطاب به امیر قطر افزود: «من می‌دانم که همه چیز مثبت خواهد بود، تو مدت زمان طولانی است که متحد ما بوده‌ای و به ما در ایجاد تأسیاسات نظامی و فرودگاه نظامی با حمایت مالی کمک کرده‌ای. تشکر از تو ای دوست خوب».

شیخ تمیم گفت که دیدارش از واشنگتن تأکید بر ارزش‌های مشترک قطر و آمریکا است. وی در ادامه افزود: «ما امشب به خاطر شراکت اقتصادی قویمان جشن می‌گیریم». 

ملت‌های ما متعهد به سرمایه‌گذاری و همکاری برای ساخت اقتصادی بر پایه شناخت همزمان با تمرکز بر آموزش و تأمین فرصت‌ها برای همگان هستند. 

امیر قطر در سفر دور روزه به آمریکا با تعدادی از مقامات آمریکائی مذاکره خواهد کرد و قرار است امروز- سه‌شنبه- با رئیس‌جمهوری آمریکا در کاخ سفید دیدار کند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز