خبرگزاری کار ایران

مدال طلا تیم دونفره بدمینتون بانوان در ساحل عاج

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۵۲۱

تیم دونفره ثریا آقایی و ثمین عابد خجسته در مسابقات بین المللی بدمینتون ساحل عاج به مدال طلا دست یافتند.

به گزارش ایلنا، در ادامه مسابقات بین المللی بدمینتون ساحل عاج و در آخرین روز این رقابتها تیم دو نفره ایران ( ثریا آقایی و ثمین عابد خجسته ) در دیدار فینال دونفره بانوان این مسابقات با پیروزی برابر تیم دونفره مصر به مقام قهرمانی دست یافتند و مدال طلا را به گردن آویختند .


به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، در این دیدار ملی پوشان بدمینتون کشورمان ( ثریا اقایی و ثمین عابد خجسته ) توانستند تیم قدرتمند مصر را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهند و سکوی نخست قهرمانی را از ان خود نموده و افتخاراتی دیگر برای بدمینتون ایران بیافرینند .


لازم به ذکر است که ثریا آقایی در دو مسابقه بین المللی بدمینتون بنین و ساحل عاج به دو مدال برنز و تیم دونفره ایران ( ثریا اقایی و ثمین عابد خجسته ) در مسابقات بنین در قسمت دونفره مدال برنزودر ساخل عاج مدال طلا را کسب کرده اند.

مسابقات بین المللی بدمینتون ساحل عاج در روزهای سیزدهم تا شانزدهم تیر ماه جاری در شهر ” آبیجان ” با حضور بدمینتون بازان کشورهای مختلف جهان برگزار شد.

ثریا آقایی و ثمین عابد خجسته دو ملی پوش بدمینتون کشورمان در این رقابتها حضورداشتند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز