خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره ورزش و جوانان تالش خبر داد:

ساحل قروق تالش غرق در جشنواره بازی های بومی و محلی

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۳۰۶

رئیس اداره ورزش و جوانان تالش گفت: جشنواره بازی های بومی و محلی به مناسبت دهه کرامت ، با شرکت گروه های مختلف ورزش بانوان و به منظور ترویج و احیاء سرگرمی های سنتی در ساحل زیبای قروق شهرستان تالش برگزار شد.

به گزارش ایلنا از تالش، در این جشنواره بازی‌های بومی و محلی نظیر لافند بازی، طناب کشی، هندوانه خوری، سیب خوری، عروس بران و چوب کشی برگزار شد و شمار زیادی از مردم، مسئولان و گردشگران با اشتیاق به تماشای بخش های متنوع آن نشستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تالش گفت: غرفه های صنایع دستی، آینده ساختنی است و همه باهم کتاب بخوانیم در این جشنواره دایر شده بود و این رویداد به همت فرمانداری، شهرداری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی، ورزش و جوانان، اتاق اصناف، هیات ورزش های بومی و محلی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تالش برگزار شد.
 
منصور غفاری افزود: بیش از دو هزار نفر از بخش های مختلف این رویداد فرهنگی و ورزشی بازدید کردند و برای ترغیب تماشاگران به حضور در این قبیل برنامه های همگانی، ۷۰ کارت هدیه به قید قرعه در میان آنها توزیع شد.
 
وی ادامه داد: ساحل‌های زیبای تالش قابلیت های مختلفی برای برگزاری برنامه های ورزشی و فرهنگی و حضور مردم دارند و باید با برنامه های مدون و همراهی دستگاه های اداری، بیش از گذشته از این ظرفیت ها استفاده شود.
 
از ۱۳ تیرماه (اول ذی القعده) سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) تا ۲۳ تیر ماه (۱۱ ذی‌القعده) سالروز ولادت امام رضا (ع) دهه کرامت نامگذاری شده است.

 

 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز