خبرگزاری کار ایران

بازی‌های جهانی کارگری - اسپانیا

کاپیتان تیم ملی جودوی بانوان: توجه وزیر، بانوان ورزشکار را دلگرم کرد

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۷۳۴

سحر چغلوند گفت: پیام دکتر شریعتمداری وزیر کار و همچنین توجه ایشان به ورزشکاران کارگر خصوصا بانوان، جامعه ورزش کارگری و بانوان ورزشکار را دلگرم کرد.

به گزارش ایلنا، سحر چغلوند در بازی‌های جهانی کارگری در اسپانیا موفق شد به مدال طلای وزن 78 + کیلوگرم بانوان دست یابد تا برای اولین بار در تاریخ جودوی بانوان ایران، یک بانوی ملی پوش توانسته باشد در یک رویداد جهانی به مدال طلا دست پیدا کند. قهرمانی چغلوند در بازی‌های اسپانیا بازتاب زیادی داشت تا آنجا که محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قهرمانی ملی پوش جودوی بانوان را شخصا تبریک گفت.

چغلوند کاپیتان تیم ملی جودوی بانوان در بازی‌های جهانی کارگری اسپانیا، در گفتگو با ایلنا در رابطه با این رقابت‌ها اظهار کرد: مسابقات جهانی اسپانیا رقابت خیلی خوبی بود و برای اولین بار جودوی بانوان کارگری ایران فرصت حضور در مسابقات جهانی را پیدا کرد که در 4 وزن اعزامی صاحب یک طلا، یک نقره و دو برنز شدیم ضمن اینکه خوشحالم به عنوان یک زن محجبه و مسلمان مسابقه دادم و توانستم با شکست رقبا صاحب مدال طلا شوم.

او به پیام وزیر کار که قهرمانی اش را تبریک گفته بود اشاره کرد و افزود: از دکتر شریعتمداری وزیر کار و تعاون بسیار تشکر می کنم چرا که توجه ایشان به ورزش کارگری خصوصا بانوان ورزشکار همه ما را دلگرم کرد. دکتر شریعتمداری نشان داد که ورزش زنان اهمیت می‌دهد و امیدوارم حمایت‌های ایشان در ادامه نیز شامل حال جامعه ورزش کارگری خصوصا خانمهای ورزشکار شود.

چغلوند همچنین گفت: از آقای دکتر رمضی رئیس فدراسیون که همه جانبه از ما حمایت کردند تا به مسابقات جهانی اعزام شویم تشکر می‌کنم ضمن اینکه از آقای سعید قمی و آقای پوراسفندیار که به عنوان کادر فنی در کنار تیم بودند و زحمت زیادی کشیدند قدردانی می‌کنم. در این مدت خانم فروتن نایب رئیس انجمن جودوی کارگری نیز با اینکه می‌دانست به همراه تیم اعزام نمی‌شود، تلاش بسیاری برای برگزاری اردوهای ما کرد که حرکت و تلاش‌های او برای ما بسیار ارزشمند بود ضمن اینکه از خانم دانشور نایب رئیس بانوان فدراسیون کارگری نیز تشکر می‌کنم.

قهرمانی بازی‌های جهانی کارگری هدر ادامه اظهار کرد: با زحمات آقای رمضی رئیس فدراسیون و همچنین توجه دکتر شریعتمداری امیدوارم بانوان بیش از گذشته حمایت شوند و باید به ورزشکاران خانم فرصت داد تا در میادین بین المللی صاحب تجربه شوند تا در آینده بتوانند نتایج بهتری را نیز به ارمغان بیاورند.

چغلوند ضمن تشکر از آشتاب رئیس اداره کار استان لرستان رئیس انجمن ورزش کارگری درویش پور و مسئول بانوان خانم ستوده خیلی زحمت کشیدند به مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی برویم. همچنین من کارمند شرکت مهراز سازه کاسیت هستم که از همکاری محل کارم برای حضور در اردوها و مسابقات جهانی تشکر میکنم.کارمند اونجا هستم تشکر زمان دادند به مسابقات بیایم.

او درباره همکاری اش با فدراسیون جودو هم گفت: فدراسیون جودو از من دعوت کرد که به عنوان سرمربی نوجوانان همکاری کنم که بدلیل حضور در بازیهای جهانی کارگری میسر نشد. امیدوارم در آینده فرصت همکاری بوجود آید چون موظف هستم تجربیاتم را در اختیار جوانترها قرار دهم‌. من ۱۰ سال از سال ۸۴ تا ۹۴ عضو تیم ملی بودم و پس از آن به عنوان سرمربی و مربی با تیمهای نوجوانان و جوانان کار کرده ام.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز