خبرگزاری کار ایران

بازی‌های جهانی کارگری اسپانیا

رضوانی موفقیت‌ کاروان ورزشی کارگران ایران را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۷۳۳

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، موفقیت‌های کسب شده کاروان ورزشی ایران بویژه رشته شنا در بازی‌های جهانی کارگری اسپانیا را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ بازی‌های جهانی ورزش کارگری و آماتوری از روز سه‌شنبه(۱۱ تیر ۱۳۹۸) در شهر تورتوسای اسپانیا آغاز شده است. کاروان ورزشی ایران تا به امروز عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته و مدال های رنگارنگی به نام ایران ثبت کرده است. ایران ۷ شناگر در مسابقات دارد که تاکنون ۴۳ مدال گرفته اند.

از همین رو محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا به نمایندگی از خانواده بزرگ ورزش‌های آبی کسب موفقیت‌های کاروان ورزشی ایران در مسابقات جهانی کارگری اسپانیا بویژه تیم شنای حاضر در این رقابت‌ها را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

حضور مقتدرانه و کسب افتخارات متعدد کاروان ورزش کارگری ایران در رقابت های جهانی اسپانیا، بار دیگر شایستگی و پتانسیل جامعه بزرگ ورزش ایران عزیز را به رخ جهانیان کشید. اقتدار و توانمندی ورزش کارگری ایران نشان از جایگاه و لیاقت این قشر پرتلاش و زحمت کش دارد. موفقیت های کاروان طلایه‌داران رونق تولید بویژه درخشش شناگران حاضر در این مسابقات برگ زرینی در تاریخ ورزش کارگری ایران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز