خبرگزاری کار ایران

دونالد ترامپ:

اگر مهاجران از شرایط خود ناراضی هستند، به آمریکا نیایند

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۲۱۳

رئیس‌جمهوری آمریکا از عملکرد نیروهای مرزی این کشور دفاع کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری سی‌ان‌ان، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، از عملکرد نیروهای مرزی این کشور دفاع کرد. این در حالی است که انتقادهای بسیاری درباره شرایط غیرانسانی پناهجویان مستقر در کمپ‌های جنوب آمریکا و همچنین عملکرد گشت مرزی این کشور در مرز با مکزیک مطرح شده است. 

ترامپ در پیامی توئیتری در واکنش به انتقادهای صورت‌گرفته علیه این نیروها گفت: «گشت مرزی ما کارکنان بیمارستان، دکتر و پرستار نیستند. مشکل قوانین بد مهاجرتی دموکرات‌ها است که می‌شد به‌آسانی به آنها سامان داد. بسیاری از این مهاجران غیرقانونی در شرایطی بهتر و امن‌تر از آن‌چه پیشتر در آن بودند، زندگی می‌کنند.»

وی با اشاره به سفر نمایندگان دموکرات به کمپ‌های پناهجویان در مرز این کشور با مکزیک ادامه داد: «مهم نیست شرایط در حقیقت چقدر خوب باشد، بازدیدکنندگان دموکرات خود را به تعجب می‌زنند و از بدی شرایط می‌نالند. همه‌اش سیاسی‌بازی است. اگر واقعا می‌خواهند شرایط عوض شود، باید قوانین مهاجرتی را عوض کنند. به همین سادگی!»

رئیس‌جمهوری آمریکا در ادامه گفت: «اگر واقعا می‌خواهید بحران در مرزهای جنوبی را حل کنید، به پناهجویان بگویید که به کشورمان نیایند، مگر از طریق قانونی. در این صورت دیگر مشکلی نخواهد بود.»

وی همچنین افزود: «اگر مهاجران غیرقانونی از شرایطی که در مراکز اسکان وجود دارد ناراضی‌اند، بهشان بگویید که به آمریکا نیایند. مشکل حل شد!»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز