خبرگزاری کار ایران

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین: شکست معامله قرن حتمی است

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۱۶۲

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تأکید کرد که معامله قرن پایان یافته و شکست خواهد خورد چنانکه کارگاه اقتصادی منامه یا شکست مواجه شد.

به گزارش ایلنا به نقل از النشره، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در کنفرانسی مطبوعاتی در مقر ریاست این تشکیلات در «رام الله» هشدار داد که اگر اسرائیل به نقض توافق‌های صورت گرفته با فلسطینی‌ها ادامه دهد، ما نیز به این توافق‌ها پایبند نخواهیم ماند. 

وی تأکید کرد که معامله قرن پایان یافته و همان گونه که کارگاه اقتصادی منامه شکست خورد، این نیز با شکست مواجه خواهد شد.

عباس در ادامه افزود: «از زمان امضای توافق اسلو اسرائیل مدام آن را تخریب می‌کند و تمام توافق‌هایی را که به صورت مکتوب بین ما و آنها ایجاد شده، نقض کرده است».

وی دوباره تأکید کرد که از دریافت درآمدهای کسر شده مالیاتی توسط اسرائیل خودداری می‌کند.

رئیس تشکیلات خودگردان گفت: «ما اموال کامل خود را می‌خواهیم، بلکه حتی در حال حاضر مبلغ بیشتری را مطالبه می‌کنیم، ما نه فقط در امور مربوط به شهدا و اسرا که بر سر هر قرشی که کسر شود، با اسرائیلی‌ها بحث می‌کنیم».

وی تأکید کرد که ما هرگز نخواهیم پذیرفت آمریکا دیدگاه و نظری را بر ما تحمیل کند و این کشور را به عنوان واسطه و میانجی نخواهیم پذیرفت.

عباس گفت که تشکیلات فلسطین مادامی که آمریکا از تصمیم‌های خود علیه مردم فلسطین بازنگردد و قوانین بین‌المللی را اجرا نکند، با این کشور تعامل نخواهد داشت.

وی درباره مصالحه با جنبش حماس گفت: «ما با مصری‌ها بر سر توافقی به نام توافق ۲۰۱۷ که برای این موضوع راهکار ارائه می‌دهد، توافق کردیم اما متاسفانه تاکنون اجرائی نشده است، ما به این توافق پایبندیم و منتظر پاسخ هستیم». 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز