خبرگزاری کار ایران

لبرون جیمز منفورترین بسکتبالیست NBA !

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۱۰۶

لبرون جیمز با وجود اینکه یکی از بهترین بسکتبالیست‌های دو دهه اخیر NBA محسوب می‌شود و در ۹ فینال حضور داشته اما در میان هواداران محبوب نیست.

به گزارش ایلنا، 2019 برای لس آنجلس لیکرز آغازی شیرین و پایانی غم‌انگیز داشت. لیکرز هر چند در ابتدای فصل NBA بازی‌ها را خوب شروع کرد و در اکثر بازی‌های خارج از خانه نیز موفق بود اما ناگهان روزهای سخت از راه رسیدند. اواسط فصل لبرون جیمز ستاره تازه‌وارد این تیم به سختی آسیب دید و شیرازه تیم نیز از هم پاشید و به فصل نحسی برای لیکرزی‌ها بدل شد، تا جایی که لیکرز بعد از این آسیب‌دیدگی و سقوط از صعود به پلی‌آف هم باز‌ماند.

اکثر ستاره‌های این تیم را در فهرست خروجی قرار گرفته بودند و همین به دلسردی و بی‌انگیزگی مجموعه تیم منجر شد و یکی از مهم‌ترین دلایل افت تیم لیکرز به شمار می‌رفت. یکی از پیشنهادها معاوضه چند بازیکن جوان درجه یک باشگاه لیکرز با آنتونی دیویس ستاره باشگاه پلیکانز بود. این پیشنهاد از سوی پلیکانی‌ها چندین بار رد شد اما سرانجام در پایان فصل به حقیقت پیوست. دیویس در ازای لانزو بال، برندن اینگرام، جاش هارت و با درفت 2020 لس آنجلس، به لیکرز منتقل شد.

آنتونی دیویس با آمدنش به لس آنجلس لیکرز چالش تازه‌ای را از نظر رسانه‌ها و طرفداران پیش‌رو خواهد داشت. او برای انتخاب شماره پیراهن محبوب خود یعنی شماره 23 با لبرون جیمز اسطوره لیکرز چالش خواهد داشت. ستاره‌ای که در فصلی که گذشت، شماره 23 را بر تن کرده بود.

با این وجود پیش از اینکه این چالش به هیاهو و سوژه داغ خبری مبدل شود؛ لبرون جیمز در توییتی شماره 23 را به دیویس واگذار کرد و آب سردی به آتش همه هیاهوهای رسانه‌ای ریخت. جیمز در توییت خود نوشت: «در فصل آینده با شماره جدیدی وارد میدان بازی‌ها می‌شوم و شماره 23 به آنتونی تقدیم می‌شود.»

قبل از لبرون جیمز معروف‌ترین بازیکن افسانه‌ای که شماره 23 ‌را بر تن می‌کرد، مایکل جردن از تیم شیکاگو بولز بود که آوازه او هم در دنیای تاریخ بسکتبال بی‌نظیر است.

حالا و بعد از این خبر داغ، بحث بر سر این است که لبرون جیمز در فصل پیش‌رو چه شماره‌ای را بر تن خواهد کرد؟ در حال حاضر از سوی لبرون هیچ شماره‌ای اعلام نشده اما طرفداران او معتقدند لبرون با هر شماره‌ای بازی کند، بهترین بازیکن خواهد شد و شماره جدید او معروف و مقدس می‌شود.

اکثر طرفداران اعتقاد دارند که با توجه به اینکه لبرون جیمز سابقه پوشیدن شماره 6 در تیم میامی هیت را دارد، احتمالا پیراهن شماره 6 را در فصل جدید بر تن خواهد کرد.

این گزینه محتمل می‌نماید چرا که لبرون سابقه پوشیدن شماره 6 را در بازی‌های المپیک نیز داراست و همین انتخاب شماره 6 را از سوی این ابرستاره NBA بیشتر می‌کند.

برخی نیز اصرار دارند که لبرون بایستی شماره یک را بپوشد چرا‌که از نظر آنها پادشاه بسکتبال یکی است. به ویژه اینکه جیمز در آینده نزدیک هم از رکورد کریم عبدالجبار در کسب امتیاز عبور می‌کند و تاریخ‌ساز می‌شود. هر چه هست، جیمز را در فصل جدید با شماره جدید در NBA رویت خواهیم کرد. شماره‌ای که می‌تواند با درخشش آقای ستاره بدل به یک عدد و یک نماد خاص شود.

 

لبرون جیمز منفورترین بسکتبالیست NBA !

 

لبرون جیمز با وجود اینکه یکی از بهترین بسکتبالیست‌های دو دهه اخیر NBA محسوب می‌شود و در ۹ فینال حضور داشته اما در میان هواداران محبوب نیست. ستاره لس آنجلس لیکرز به‌عنوان منفورترین بسکتبالیست NBA معرفی شد. در یک بررسی که توسط اسپورتس اینسایدر انجام شد، جیمز منفورترین بسکتبالیست این مسابقات معرفی شد. این تحقیق بر اساس بازنشرهای منفی در رابطه با بازیکن لس آنجلس لیکرز انجام شده است. در این بازنشرها از کلمه «نفرت» استفاده شده است. در این تحقیق جیمز منفورترین بسکتبالیست در ۲۵ ایالت آمریکا است. نکته عجیب اینکه کالیفرنیا یکی از ایالت‌هایی است که در آن نفرت نسبت به بازیکن لس آنجلس لیکرز وجود دارد. در فلوریدا نیز شرایط مشابه است، با وجود اینکه توانست برای تیم میامی هیت دو قهرمانی بیاورد. از دیگر ایالت‌های برجسته تگزاس و نیوریوک هستند. در جایگاه دوم کوین دورانت قرار دارد. او که هنوز عضو تیم گلدن استیت محسوب می‌شود در ۱۷ ایالت منفور است. در رأس آنها اوکلاهاما قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز