خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت تاکید کرد:

باید به نحو احسن از مقام شامخ شهدای شهر رشت تجلیل شود

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۹۰۴

شهردار رشت با اشاره به قداست و تکرار ناشدنی بودن خون شهیدان گفت: باید به نحو احسن از مقام شامخ شهدای شهر رشت تجلیل شود.

به گزارش ایلنا از رشت، ناصر حاج محمدی شهردار رشت در جلسه مشترک با سپاه قدس گیلان پیرامون  تابلوهای تصاویر شهدا و نقاشی دیوار بیرونی گلزار شهدا با اشاره به قداست و تکرار ناشدنی بودن خون این شهیدان گفت: باید به نحو احسن از مقام شامخ شهدای شهر رشت تجلیل شود.

وی تاکید کرد: وظیفه شهرداری رشت است که به بهترین نحو به پاسداشت خون شهدا از این عزیزان تجلیل نماید.

شهردار رشت تاکید کرد که المان ها باید از جنس عالی و بهترین متریال ها باشند و دادن فراخوان برای طراحی یادمان ها و المان ها را با اهدای جوایز به طرح های برتر در نظر گرفت و اجرای کار توسط هنرمندان زبده و همکاری دانشگاهیان در این مهم را شرط دانست.

محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این دیدار ضمن ارج نهادن به مقام شهدای شهر رشت یادی از خاطرات شهدا و همچنین کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان داشت و تشکر ویژه از شهرداری رشت برای مشارکت و اجرای خوب کنگره ۸۰۰۰ شهید داشت و تشکیل کارگروهی برای طراحی و ساخت یادمان و المان شهدا و تهیه فیلم و مستند و … فعالیت های مختلف فرهنگی را برای آشنایی جوانان و نوجوانان با شهدا و فرهنگ شهادت را الزامی دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز