خبرگزاری کار ایران

گلزن ترین مدافعان لیگ در سپاهان ژنرال

جنگ مدافعان گلزن در سپاهان؛ گرجستانی برابر پسر بندرترکمنی

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۲۰۸

پورقاز در لیگ هجدهم نمایش بسیار مطمئن و خوبی در کارهای دفاعی تیمش داشت و از همه فصل‌های قبل بیشتر موفق به گلزنی شد تا گلزن‌ترین مدافع لیگ و سومین گلزن برتر سپاهان با به ثمر رساندن پنج گل لقب بگیرد.

به گزارش ایلنا،بعد از تمدید قرارداد عزت ا... پورقاز با سپاهان امیر قلعه‌نویی جرج ولسیانی مدافع فصل گذشته نساجی قائمشهر را هم به اصفهان آورد تا حسابی خط دفاعی تیمش را تقویت کند. نکته جالب این است که با این انتقال امیر قلعه‌نویی توانست بهترین مدافعان گلزن لیگ را کنار هم جمع کند. پورقاز در لیگ هجدهم نمایش بسیار مطمئن و خوبی در کارهای دفاعی تیمش داشت و از همه فصل‌های قبل بیشتر موفق به گلزنی شد تا گلزن‌ترین مدافع لیگ و سومین گلزن برتر سپاهان با به ثمر رساندن پنج گل لقب بگیرد. البته پورقاز این عنوان را مشترک با مدافع جدید سپاهان و فصل قبل نساجی کسب کرد. جورجی ولسانی هم به‌اندازه پورقاز گل زد و بهترین گل نساجی در لیگ هجدهم شد. البته این دو مدافع گلزن سپاهان یک تفاوت با هم دارند و شرایط پورقاز از نظر گلزنی بسیار متفاوت‌تر و شاید بهتر از ولسانی باشد. پورقاز از 5 گلی که برای سپاهان در لیگ هجدهم به ثمر رساند هیچکدام را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه رقبای زردپوش اصفهانی نکرد اما همبازی جدید او در نساجی سه گل خودش را از روی نقطه پنالتی تبدیل به گل کرد. گل‌های ولسیانی از روی نقطه پنالتی مقابل پرسپولیس، پارس جم و فولاد به ثمر رسید.

وریا و اسماعیلی‌فر هم بهترین بودند

جدا از دو مدافع میانی گلزن که این فصل کنار هم در سپاهان توپ خواهند زد، در بین مدافعان کناری هم دو مدافع خوب گلزن داشتیم که توانستند 4 گل در لیگ هجدهم به ثمر برسانند. وریا غفوری و دانیال اسماعیلی‌فر در لیگ هجدهم برای استقلال و تراکتورسازی 4 گل به ثمر رساندند تا آن‌ها هم جزو برترین مدافعان گلزن لیگ قرار بگیرند. نکته جالب در مورد این دو مدافع چهار گله لیگ هجدهم این است که گل‌های خودشان را هر دو در پست وینگرو دفاع راست به ثمر رساندند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز