خبرگزاری کار ایران

واکنش سرپرست شاهین بوشهر به گرانی بازیکنان لیگ برتری

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۶۴۰

سرپرست شاهین شهرداری بوشهر گفت: برخی از بازیکنان لیگ برتری موردنظر مبالغ پیشنهادی بسیار بالایی داشتند که در حد توان باشگاه نبود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر ، سعید مسیگر با حضور در برنامه ورزشی نشان، اظهار داشت : طبق برنامه مراحل تست گیری و تمرینات آماده سازی تیم آغاز شده و یک اردوی یک هفته ای در بروجن خواهیم داشت و همچنین یک دیدار تدارکاتی با تیم ذوب آهن نیز در اصفهان انجام خواهیم داد.

او در خصوص نقل و انتقالات صورت گرفته نیز گفت : با بازیکنان مدنظر کادر فنی که سال گذشته در تیم حضور داشتند تمدید قرارداد انجام شده و همچنین دو بازیکن مستعد بومی به نامهای امین مشایخ و سلمان بحرانی جذب کردیم و چند بازیکن سهمیه لیگ برتر نیز با نظر آقای ویسی در اردوی بروجن به تیم ملحق خواهند شد.

سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در خصوص مذاکرات با اسپانسر نیز گفت : تا این لحظه هیچگونه توافقی صورت نگرفته و هر اسپانسری که با شرایط باشگاه نزدیک باشد با نظر و تایید نهایی هیات مدیره توافق لازم انجام خواهد شد و با هماهنگی مسئولان این مذاکرات در حال انجام است.

 

او ادامه داد: طبق برنامه مراحل تست گیری و تمرینات آماده سازی تیم آغاز شده و یک اردوی یک هفته ای در بروجن خواهیم داشت و همچنین یک دیدار تدارکاتی نیز با تیم ذوب آهن نیز در اصفهان انجام خواهیم داد.

وی در خصوص مبالغ بالای دریافتی بازیکنان لیگ برتری، تصریح کرد : برخی از بازیکنان لیگ برتری موردنظر مبالغ پیشنهادی بسیار بالایی داشتند که در حد توان باشگاه نبود و در بخش دیگر کار با بازیکنان مدنظر کادر فنی که سال گذشته در تیم حضور داشتند تمدید قرارداد انجام شده.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز