خبرگزاری کار ایران

صادقی: بروجن می تواند کمپ تمرینی تیم های لیگ برتر باشد

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۵۹۵

سرمربی باشگاه سایپا در خصوص کمپ تمرینی این تیم در بروجن توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا؛ هفتمین روز اردو نارنجی پوشان در شهرستان بروجن استان چهار محال و بختیاری با حضور مصطفی مدبر مدیرعامل و مرتضی فراهانی قائم مقام مدیرعامل و عضو هیئت مدیره باشگاه سایپا سپری شد.

سایپایی ها در کنار مدیرعامل و عضو هیئت مدیره خود، طرح توسعه فوتبال و ورزش در ایران را در حضور مسئولین استانی برگزار کردند.

مصطفی مدبر مدیرعامل باشگاه سایپا ضمن تشکر از مهمان نوازی مسئولان و مردم بروجن از کاروان نارنجی پوشان گفت؛ خوشبختانه این شهرستان دارای امکانات سخت افزاری مناسبی است و در کنار ویژگی های زیست محیطی و خوبی که دارد می تواند پذیرای خیلی از تیم های ورزشی باشد و همین امر به توسعه و پیشرفت شهر کمک می کند.

مدیرعامل باشگاه سایپا ادامه داد؛ با نظر سرمربی تیم آقای صادقی تصمیم گرفتیم همراه با سیاست های جدید فوتبال ایران، اردوی داخلی، برای آماده سازی تیم در نظر بگیریم و با بررسی که کادر فنی و مدیران باشگاه داشتند این شهر را در نظر گرفتیم و خوشحالیم که با حضورمان می توانیم ذره ای در توسعه ورزش به خصوص فوتبال با مدیران ورزشی استان همراه باشیم.

بعد از صحبت های مدیرعامل نارنجی پوشان، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بروجن با خوش آمدگویی و تشکر از باشگاه سایپا ابراز امیدواری کرد که توانسته باشیم میزبان خوبی برای تیم با اخلاق فوتبال ایران باشیم.

ابراهیم صادقی نیز در پایان از شرایط و امکانات اردو و همچنین مهمان نوازی مردم بروجن گفت و اعلام داشت که در صورت حمایت و رسیدگی بیشتر مسئولان می تواند یکی از بهترین کمپ های ورزشی برای تیم های لیگ برتر فوتبال ایران باشد و در این مدت مردم و مدیران ورزش این شهر کمال همکاری را با ما داشتند و از طرف کادر فنی و بازیکنان از باشگاه سایپا برای برپایی اردو در این شهر کمال تشکر را دارم.

بعد از این صحبت ها، مصطفی مدبر هدایایی  را که باشگاه سایپا برای کمک به توسعه فوتبال شهرستان بروجن تهیه کرده بودند به مدیران مدارس فوتبال شهرستان بروجن اهدا کرد.

در پایان مراسم مدیرعامل، قائم مقام، کادر فنی و بازیکنان سایپا در طرح ملی اندازه گیری فشار خون زیر نظر مرکز بهداشت استان شرکت کردند.

گفتنی است؛ نارنجی پوشان بعد از انجام مسابقه روز گذشته امروز تمرین ریکاوری در دستور کار خود داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز