خبرگزاری کار ایران

انتخابی تیم های ملی کانوپولو بانوان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۵۵۴

با برگزاری تست انتخابی تیم های ملی کانوپولو بانوان 10 ورزشکار برتر برای حضور در ادامه تمرینات معرفی شدند.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، اردوی تیم های ملی کانوپولو بانوان ایران در 2 رده سنی بزرگسالان و زیر 21 سال به میزبانی بابلسر در حال برگزاری است که در جریان این اردوها تست انتخابی نیز برگزار شد و 10 ورزشکار برتر مشخص شدند.

در تست انتخابی تیم ملی بزرگسالان الهه پورعبدیان از البرز، ستایش پیرنجم الدین از اصفهان، صبا رحمتی از لرستان، ترانه کامیاب، فاطمه جلیلیان، مریم غفاری و تکتم آخوندزاده از مازندران و مهلا عاطفه دار و مهتاب زهتاب از خراسان رضوی 10 نفری هستند که در ادامه اردوی تیم ملی حضور خواهند داشت و تا 16 تیر به تمریناتشان ادامه می دهند.

در تست انتخابی تیم ملی زیر 21 سال نیز عطیه سلیمانی و آرزو صارمی از زنجان، نگار قائم دوست از یزد، شیوا لکزایی، آتوسا اسلامی، فاطمه سهرابی منش، آذین مهدی زاده و ملیکا سماکی از مازندران و ملیکا برون و نرگس تبرته فراهانی از مرکزی 10 نفری هستند که در تست انتخابی تیم ملی انتخاب شدند و تا 16 تیر در اردو حضور خواهند داشت.

دلارام مرزآبادی مربی تیم ملی بزرگسالان، الهام تحقیقی مربی تیم ملی زیر 21 سال، مریم شاکری سرپرست اردوها و مهران قزلباش مدیر تیم های ملی کانوپولو هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز