خبرگزاری کار ایران

در شهریور ماه انجام می‌شود؛

تجلیل از بازنشستگان ، ازکار افتادگان و بازماندگان نمونه تأمین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۵۴۷

بازنشستگان ، ازکار افتادگان و بازماندگان نمونه تأمین اجتماعی تجلیل می شوند.

به گزارش ایلنا، مجید درویشی مدیرکل تامین اجتماعی استان با بیان این خبر افزود : بازنشستگان سرمایه های اجتماعی و گنجینه های ماندگاری هستند که تلاش خستگی ناپذیر آنان در طی سالیان خدمت صادقانه در اذهان جامعه باقی می‌ماند .

مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان افزود: درحال حاضر بیش از 17 هزار و 437 نفر بازنشسته و مستمری بگیر در استان هستند که از این رو سازمان تأمین اجتماعی برای هفدهمین سال  طرح انتخاب و معرفی بازنشستگان ،همسران بازمانده و ازکار افتادگان کلی نمونه سازمان تأمین اجتماعی را در دستور کار قرار داده و در  روز خانواده و تکریم بازنشستگان  از برگزیدگان این طرح تجلیل به عمل می آید.

مجید درویشی سابقه پرداخت حق بیمه ،موفقیت تحصیلی دانشگاهی همسر بازمانده پس از برقراری مستمری ، تحصیلات دانشگاهی فرزندان تحت تکفل بازمانده پس از فوت بیمه شده ، موفقیت فرزندان در رقابت های فرهنگی ،علمی و ورزشی ، داشتن آثار فرهنگی ، علمی و هنری ویا انجام پژوهش های علمی و کاربردی ، خلق آثار فرهنگی ،علمی و هنری توسط فرزندان با ارائه مدارک معتبر ، پیشرفت های تحصیلی دانشگاهی در دوران بازنشستگی ، موفقیت در رقابتهای علمی ، فرهنگی و ورزشی در دوران بازنشستگی ، تربیت فرزندان شایسته ، کار آفرینی وایجاد اشتغال دردوران از کار افتادگی  را از شرایط و معیارهای انتخاب برشمرد.

وی همچنین گفت :متقاضیان تا 26 تیرماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به شعب تأمین اجتماعی و یا کانونهای بازنشستگی نسبت به دریافت  وتکمیل فرم مربوطه اقدام کنند .

درویشی در پایان گفت : کمیته استانی پس از دریافت و بررسی مدارک متقاضیان  نسبت به انتخاب بازنشسته ، از کارافتاده و بازمانده نمونه اقدام خواهد کرد  و در مراسمی که به همین مناسبت درشهریورماه برگزار خواهد شد از آنان تجلیل به عمل  خواهد آورد  .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر