خبرگزاری کار ایران

اظهارنظر جالب رونالدو درباره لیونل مسی

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۹۲۹

رونالدو نازاریو در گفت‌و‌گو با نشریه مارکا برای لیونل مسی به مناسبت سی ‌و ‌دومین سالگرد تولدش آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش ایلنا، در شرایطی که طی سال‌های اخیر همواره رقابت داغی بین طرفین در جریان بوده، این ستاره پرتغالی گفته: من می‌خواهم تولد مسی را به او تبریک بگویم و امیدوارم 100 سال دیگر هم بازی کند. خب به مسی چه چیزی می‌توان گفت؟ تا آخر عمرت فوتبال بازی کن! من باور دارم لئو بازیکنی است که دنیا عاشق تماشای بازی‌های او است.»

ستاره سابق رئال مادرید درباره مقایسه‌هایی که بعضاً میان عملکرد مسی در رده باشگاهی و ملی می‌شود و اتهاماتی که اغلب به او در خصوص کم‌کاری در تیم ملی کشورش زده می‌شود هم گفت: «فکر می‌کنم چنین مقایسه‌هایی غیرمنصفانه است. در بارسلونا او هر روز با هم‌تیمی‌هایش تمرین می‌کند و به او اجازه داده می‌شود با آرامش خاطر بیشتری بازی کند و به این شیوه او می‌تواند بهترین بازی‌هایش را ارائه کند اما فکر نمی‌کنم میان بازی‌هایی که او در بارسا و تیم ملی آرژانتین ارائه می‌کند تفاوتی وجود داشته باشد. مطمئنم مسی می‌خواهد با تیم ملی کشورش هم چیزی ببرد و هر کاری در توانش باشد انجام می‌دهد که این هدف را محقق کند. در سن 32 سالگی او می‌توانست از بازی در کوپا‌آمه‌ریکا خودداری کند اما در عوض او قید تعطیلاتش را زد تا بتواند کشورش را در این رقابت‌ها همراهی کند و با آرژانتین جامی که شدیداً به دنبالش هست را کسب کند.»

رونالدو سپس درباره مقایسه‌هایی که میان مسی و مارادونا صورت می‌گیرد هم گفت: «می‌توانید چشمانتان را ببندید و فقط یکی را انتخاب کنید. هر دو آنها دو سوپراستار فوتبالی هستند. واقعاً نمی‌‌خواهم مقایسه کنم چون این خیلی غیرمنصفانه است. مقایسه کردن دو بازیکن از دو نسل مختلف واقعاً سخت است. مارادونا در نسلی که مربوط به سالیان دور است بازی کرده اما هر دو آنها نوابغی هستند که نام‌شان همیشه در تاریخ فوتبال خواهد ماند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز