خبرگزاری کار ایران

در بازدید وزیر راه مطرح شد؛

کمبود خطوط ریلی و جاده ای در مناطق صنعتی خواف

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۷۳۹

وزیر راه و شهرسازی در سفر به خواف به صورت هوایی و زمینی از جاده‌ها و خطوط ریلی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خواف، محمد اسلامی پس از بازدید از مرز دوغارن تایباد با بالگرد از خطوط ریلی خواف به معادن سنگ آهن سنگان و هرات و جاده‌های مواصلاتی تایباد به خواف بازدید و در ایستگاه راه‌آهن خواف با مسئولین و مردم محلی دیدار کرد.

محمود نگهبان سلامی"نماینده خواف و رشتخوار" در این دیدار از کمبود خطوط ریلی و جاده ای در این منطقه صنعتی گفت و ادامه داد: با وجود تعدد حرکت قطار باری سنگ آهن در این مسیر ریلی اما کاهش حرکت قطار مسافربری خواف به تهران باعث ناراحتی مردم منطقه شده و امیدوارم همانند قبل این برنامه منظم و یک روز در میان شود.

نماینده مردم خواف در مجلس افزود: سازمان ایمیدرو برای چهاربانده کردن جاده سنگان-خواف-رشتخوار-تربت حیدریه ۲۵۰ میلیارد تومان تامین مالی کرده اما از سوی وزارت راه و شهرسازی هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

نگهبان سلامی با اشاره به ساخت مسیر راه آهن خواف-هرات اذعان داشت: تکمیل این پروژه ریلی خواسته دولت های ایران و افغانستان بوده و باید هرچه سریعتر قطعه چهارم آن به اتمام برسد تا ارتباطات اقتصادی و تجاری بین دو کشور وارد مرحله جدیدی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز