خبرگزاری کار ایران

مهدی‌زاده مقدم خبر داد:

تداوم تولید واحدهای صنعتی تملک شده با حمایت دستگاه قضایی و همکاری بانک‌ها محقق شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۱۸۶

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی با تأکید بر فراهم‌سازی‌فضای کسب و کار برای صنعتگران درجنگ اقتصادی، حمایت دستگاه قضایی را عامل تدوام تولید واحدهای صنعتی و تولیدی تملک شده برشمرد که با همراهی بانک‌ها صورت پذیرفته است.

 به‌گزارش‌خبرنگار ایلنا از مشهد، مسعود مهدی‌زاده مقدم در بازدید از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی چرمشهر ضمن تبریک هفته قوه قضاییه، اظهار کرد: اهداف دستگاه قضایی در خصوص واحدهای صنعتی بسیار ویژه بوده و هدفگذاری صحیحی با نظر به صحت، دقت و سرعت به واحدهای صنعتی انجام داده اند و در مسیری حرکت می کنند که همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی هست و این موضوع رویکردی مهم و بی‌نظیر بوده که پشتوانه واحدهای صنعتی در حل مسائل مختلف شده است.

وی افزود: دستگاه قضایی با صیانت از سرمایه گذاری مشروع و بر اساس قانون در کنار سایر مسئولان استانی از تعطیلی واحدهایی که مشکلاتی در خصوص مسائل خود داشتند جلوگیری کرده و همین امر باعث شده صنعتگران با مشکلات عدیده ای روبرو نشوند و طرح های اقتصادی را به پیش ببرند.

این مقام مسئول با بیان اینکه بازدید قضات از شهرک‌ها و نواحی صنعتی در حمایت از واحدهای صنعتی در حال انجام است، ابراز کرد: در راستای حمایت دستگاه قضایی از سرمایه گذاری مشروع و به منظور رونق تولید و اشتغال، از ابتدای امسال 19 بازدید از شهرک‌ها و نواحی صنعتی داشتند که به حل مسائل مختلف واحدها منجر شده است.

وی با بیان اینکه تعامل دستگاه قضایی با صاحبان صنایع در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بسیار مطلوب است، بیان کرد: رسالت اصلی همگان حفظ و توسعه تولید و اشتغال بوده و بعد از آن خلق فرصت های جدید برای تولید و اشتغال بیشتر که با همکاری دستگاه قضایی، فرصت ها افزون شده است.

وی با اشاره به راه اندازی دفاتر کمیسیون حمایت قضایی از تولید و سرمایه گذاری مشروع، بیان کرد: تعداد قابل توجهی واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بدون تشکیل پرونده قضایی و بدون شکایت و پرداخت هزینه های مختلف با فعالیت این دفاتر مشکلاتشان رفع شده است.

وی عنوان کرد: از ابتدای امسال 63 نشست کمیسیون حمایت قضایی برگزار شده که 143 مصوبه داشته و مشکل 25 واحد صنعتی را بدون تشکیل پرونده قضایی رفع کرده و نیز از اشتغال 1300 نفر صیانت شده است.

مهدی زاده مقدم افزود: تشکیل کمیسیون های حل اختلاف و حمایت قضایی از سرمایه گذاری مشروع به منظور رفع مشکلات حقوقی و حفظ اشتغال پایدار و تامین امنیت اقتصادی در 13 شهرک صنعتی با حمایت ویژه دادگستری استان مستقر شده است.

وی در پایان گفت: از استاندار محترم، امامان جمعه، نمایندگان مجلس و دستگاه قضایی تقدیر ویژه دارم که همواره پیگیر مسائل مرتبط با مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی هستند و به شکلی مطلوب رسیدگی می‌کنند تا صاحبان صنعت دغدغه نداشته باشند و با قدرت به کار خود ادامه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز