خبرگزاری کار ایران

اعلام رای انضباطی تخریب خودروی خبرنگاران تا آخر هفته

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۹۷۱

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: در مورد مسابقات هفته‌های بیست و نه و سی لیگ برتر و همچنین فینال جام حذفیو همچنین تخریب خودروی برخی از اهالی رسانه، آرایی باقی مانده است که تا آخر هفته آنها را صادر می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، اسماعیل حسن‌زاده در گفت وگو با یکی از برنامه های تلویزیونی سیما در مورد جلسه ارکان قضایی با رئیس فدراسیون فوتبال گفت:‌ این جلسه روز گذشته برگزار شد و در مورد مسائل انضباطی و اخلاقی و تعیین سیاست‌های بازدارنده‌تر مطالبی بیان شد. بازخورد عملی این جلسه و جلسات آتی را در شروع جدید لیگ برتر خواهید دید. 

وی افزود: در این جلسه مهمترین بحث، بازدارندگی آرای قضایی بود و اینکه تنبیهات و اعمال مقررات سایر کشورها را هم درنظر بگیریم و حتی در لیگ‌های پایین‌تر هم که مسائل و مشکلات مالی وجود دارد، آرای ارکان قضایی به گونه‌ای باشد که بازدارندگی در آن بیشتر دیده شود، ضمن اینکه در مورد بخش‌هایی هم که مربوط به سکوها و تماشاگران است،‌ دستورالعمل‌هایی را به زودی صادر خواهیم کرد و در این مورد هم پیش از شروع فصل اطلاع‌رسانی می‌کنیم. 

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد مقصران فینال جام حذفی و صدور  رأی در این مورد گفت:‌ بخشی از این پرونده در کمیته اخلاق پیگیری می‌شد، اما در مورد مسابقات هفته‌های بیست و نه و سی لیگ برتر و همچنین فینال جام حذفی و مسائلی که پیش آمده بود و همچنین تخریب خودروی برخی از اهالی رسانه، آرایی باقی مانده است که تا آخر هفته آنها را صادر می‌کنیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز