خبرگزاری کار ایران

توضیحات معاون استاندار درباره تغییر ساعت کار ادارات

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۸۰۰

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران توضیحاتی را در خصوص تغییر ساعت کار ادارات اعلام کرد.

غلامرضا عباس پاشا (معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره تغییر ساعت ادارات در شهر تهران گفت: موقعیت شهر تهران با سایر استان‌ها و شهرستان‌ها متفاوت است، چراکه دستگاه‌های اجرایی و وزارت‌خانه‌ها در این شهر استقرار دارند، از همین‌رو نیازمند به هماهنگی با دولت است.

وی با اشاره به نامه وزیر کشور به معاون اول رییس‌جمهور در خصوص تغییر ساعت اداری در فصل تابستان گفت: قرار است این موضوع در جلسه هیات دولت مطرح شود. در حال حاضر فرآیند این طرح در حال انجام است و چنانچه به جمع‌بندی برسند ساعت کاری ادارات تغییر خواهد کرد و از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۴:۳۰ خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران خاطرنشان کرد: ما در ادارات مدیریت مصرف را از یک ماه گذشته آغاز کرده‌ایم و مصوبه شورای اداری در این خصوص تصویب و اعلام شده است. قطعا این مدیریت مصرف در کاهش مصرف تاثیرگذار خواهد بود. قطعا اگر همه وزارت‌خانه‌ها و دستگاه‌های استانی با توجه به اینکه پیک مصرف که از ساعت ۱۳ تا ۱۶ است، قطعا این تغییر ساعت ادارات تاثیر گذار خواهد بود.

عباس پاشا ادامه داد: البته باید توجه داشتیم که این تغییر ساعت اداری در شهر تهران است و در شهرستان‌ها متفاوت است و همانطور که گفتم باید هماهنگی لازم بین وزارت‌خانه‌ها و وزارت کشور صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز