خبرگزاری کار ایران

مهربان: سال 98، سال شهرخودرو خواهدبود

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۱۵۱

مهاجم جوان تیم شهرخودرو گفت: با همدلی به بهترین نتایج تاریخ خراسان دست یافتیم و شک ندارم که این نتایج در لیگ برتر بعدی و لیگ قهرمانان آسیا ادامه خواهدیافت.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی‌ورزشی شهرخودرو، حسین مهربان در خصوص تمدید قراردادش با باشگاه شهرخودرو گفت: از نخستین روز، حضور در لیگ برتر را با تیم شهرم تجربه کردم و هیچوقت این موضوع را فراموش نمی‌کنم. به شهرخودرو تعصب دارم و علاقه‌ای به ترک این تیم ندارم.

وی افزود: با اینکه پیشنهاداتی در پایان لیگ هجدهم به دستم رسید اما ترجیح دادم در مشهد بمانم و زیر نظر یحیی گل‌محمدی، مربی بادانش شهرخودرو به کار ادامه دهم. با حضور حمیداوی مشکلات در تیم ما به پایان رسیده و با آرامش تمام تمرکزمان روی فوتبال است و دیگر مسائل حاشیه‌ای جایی در تیم شهرخودرو ندارد.

مهربان خاطرنشان کرد: راهی را در کنار هم آغاز کرده‌ایم که می‌خواهیم در لیگ برتر نوزدهم ادامه دهیم. بدون شک تمام تلاش ما حضور درخشان در آسیا و البته نتایجی بهتر از فصل قبلی در لیگ برتر و جام حذفی ست. پتانسیل بالایی داریم و با تیمی که گل‌محمدی و دستیارانش می‌بندند، قطعا به روزهای بهتری هم خواهیم‌رسید. اتفاقات فصل قبل برای من به شخصه یک درس بزرگ بود. ما ثابت کردیم همدلی، قوی‌ترین سلاح در فوتبال است.

مهاجم شهرخودرو تصریح کرد: امیدوارم در لیگ برتر نوزدهم تعداد گل‌هایم بیشتر باشد و با نتایج خوبی که کسب می‌کنیم، هواداران را خوشحال کنیم. برای تمدید قرارداد با شهرخودرو درنگ نکردم و به هیچ چیزی جز موفقیت در فصل بعد فکر نکردم. سال 98 سال شهرخودرو خواهدبود و به بهترین نتایج ممکن می‌رسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز