خبرگزاری کار ایران

استوکس در لیست تراکتور حضور دارد / دژاگه مرخصی گرفته

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۰۳۷

آنتونی استوکس مهاجم گلزن فصل گذشته تیم تراکتور در لیست این فصل نیز حضور دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، مهندس غلامرضا صادقیان مطرح کرد: تصمیم‌گیری در خصوص استوکس به نظر آقای دنیزلی بستگی دارد و هفته آینده جلسه‌ای در این خصوص برگزار می‌شود.

وی در خصوص وضعیت اشکان دژاگه، بیان کرد: این بازیکن  در اردوی آخر تیم ملی حضور نداشت، اما بازیکن ملی پوش است و تمامی بازیکنان ملی پوش ما از آقای دنیزلی تا آخر هفته مرخصی گرفته‌اند تا بیشتر استراحت کنند.

صادقیان در خصوص وضعیت محمدرضا اخباری نیز گفت: شایعات مطرح شده در خصوص جدایی محمدرضا اخباری صحت ندارد. 

تاکید می‌کنم که آقای دنیزلی مسئول فنی تیم بوده و اگر ایشان به اخباری نیاز داشته باشد، این بازیکن در تیم حفظ می‌شود؛ در غیر این صورت تصمیم دیگری گرفته می‌شود.

وی افزود: تلاشمان برای برنامه‌ریزی دقیق و رفع نیازهای تیم با تشخیص آقای دنیزلی است تا تیم‌ بسیار خوبی روانه مسابقات کنیم.

 مدیرعامل باشگاه تراکتور در خصوص شایعات جذب چند بازیکن، مطرح کرد: درباره لیست بازیکنان به جز کادرفنی هیچ کس نظر نمی‌دهد و ما فقط امور اجرایی و روند اداری عقد قرارداد را جلو می‌بریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز