خبرگزاری کار ایران

قطبی و دایی گزینه‌های مربیگری پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۵۴۵

باشگاه پرسپولیس دو گزینه جدی برای جانشینی برانکو دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، جدایی غیر منتظره برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس این روزها مدیریت باشگاه را حسابی به دردسر انداخته و حالا آنها در شرایطی باید به فکر انتخاب سرمربی جدید باشند که آمادگی چنین وضعیتی را نداشتند و گزینه‌های محدود موجود هم باعث شده کارشان سخت‌تر شود.

با توجه به مشکلات مالی باشگاه و تاکید فدراسیون مبنی بر عدم جذب سرمربی خارجی و البته قرار گرفتن باشگاه در حالت فوریت برای تعیین گزینه جدید به نظر می‌رسد سرخپوشان ناچاراً باید به سرمربی داخلی اکتفا کنند و در این شرایط سه گزینه این روزها برای جانشینی برانکو مطرح شده‌اند که دو گزینه جدی‌تر هستند.

علی دایی، افشین قطبی و یحیی گل‌محمدی سرمربیان سابق پرسپولیس نامشان نزدیک به نیمکت این تیم شنیده می‌شود ولی به نظر می‌رسد دو گزینه اول شانس بیشتری برای نشستن روی نیمکت این تیم دارند.

دلیل این موضوع قرارداد یحیی گل‌محمدی با پدیده است و مسئولان پرسپولیس قصد ندارند در این فرصت کم باقی مانده وارد دعوای حقوقی با یک باشگاه دیگر شده و ترجیح می‌دهند گزینه‌هایی مثل دایی و قطبی که در حال حاضر بدون تیم هستند را بیشتر مد نظر قرار دهند.

دایی و قطبی فصل گذشته هدایت سایپا و فولاد را بر عهده داشتند ولی در حال حاضر جایشان را به ترتیب به ابراهیم صادقی و جواد نکونام داده و خودشان بیرون گود هستند.

باید صبر کرد و دید در نهایت کدام گزینه هدایت پرسپولیس را برای فصل جدید در اختیار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز