خبرگزاری کار ایران

ستاره شیلیایی بارسلونا در مسیر لیگ چین!

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۴۰۱

در چند فصل اخیر موج مهاجرت ستاره‌های بزرگ و نامدار به لیگ چین فزونی داشته و حالا به نظر می‌رسد باید منتظر یک نقل و انتقال جدید و جذاب دیگر در این حوزه باشیم.

به گزارش ایلنا، برای آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی بارسا پیشنهادی قابل توجه از فوتبال چین رسیده است.

آرتورو ویدال ستاره شیلیایی، تابستان گذشته از بایرن مونیخ به بارسلونا پیوست. او در شروع فصل روی نیمکت حضور داشت و همین قضیه باعث اعتراضاتی از سوی او شد اما رفته‌رفته توانست خود را به ترکیب ثابت بارسا تحمیل کند و در مقطع حساس فصل و بازی‌های مهم، اغلب در ترکیب اصلی بلوگرانا حضور داشت. در مجموع می‌توان نخستین فصل آرتورو ویدال در بارسا را مثبت ارزیابی کرد.

برای ویدال از فوتبال چین، پیشنهادی بسیار قابل توجه از لحاظ مالی رسیده و این ستاره شیلیایی به نوعی وسوسه شده تا به آن پاسخ مثبت بدهد. هنوز نام باشگاهی که به ویدال پیشنهاد داده، فاش نشده و او که می‌داند فصل بعد با ورود فرانکی دی‌یونگ ممکن است جایگاهش در ترکیب ثابت را از دست بدهد ممکن است به آن پاسخ مثبت بدهد. اگر ویدال به فوتبال چین برود، پس از خاویر ماسکرانو و پائولینیو، سومین بازیکنی از بارسا خواهد بود که در دو سال گذشته راهی فوتبال چین شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز