خبرگزاری کار ایران

سهمیه لیگ برتری استقلال پر شد!

2 خارجی با استراماچونی می‌آیند

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۲۴۱

از بازیکنانی که گفته می‌شود کارشان با استقلال تمام شده یا در حال مذاکره جدی هستند6 نفر لیگ برتری هستند.

به گزارش ایلنا،درباره نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال و وروری‌های این تیم صحبت از توافق و حتی امضای قرارداد با 5 بازیکن و مذاکره با2 بازیکن دیگر است. این بازیکنان طبق اعلام منابع خبری مختلف سیاوش یزدانی(سپاهان)،علی دشتی(سایپا)،مسعود ریگی(پدیده)،محمد بلبلی(سپیدرود) ومیلاد باقری (مس کرمان) نفراتی هستند که گفته می‌شود کارشان با استقلال تمام شده است. از طرف دیگر خبر می‌رسد که باشگاه در حال مذاکره با تفراتی چون آرش رضاوند(سایپا) و محمدرضا اخباری( تراکتورسازی) است تا مجموع خرید هایش تا اینجا به 7 نفر برسد. از بازیکنانی که گفته می‌شود کارشان با استقلال تمام شده یا در حال مذاکره جدی هستند6 نفر لیگ برتری هستند. به این ترتیب با جذب این بازیکنان پرونده خرید‌های لیگ برتری آبی‌ها بسته می‌شود. چرا که هر باشگاه نمی‌تواند بیش از 6 بازیکن لیگ برتری جذب کند.

 

جایگزین هایی برای پژمان، روزبه و کریمی؟

پست بازیکنانی که گفته می‌شود با استقلال توافق کرده‌اند یا در آستانه توافق هستند هم یک دروازه‌بان، 2 مدافع، یک هافبک دفاعی و 3 وینگر است. به نظر می‌رسد خرید هافبک دفاعی و 2 مدافع به این دلیل است که باشگاه نگران از دست دادن روزبه چشمی، علی کریمی و پژمان منتظری است.در حال حاضر احتمال جدایی این 3 نفر بیشار از ماندن آن‌ها است. با خرید 2 مدافع و یک هافبک دفاعی و البته ماندن فرشید باقری و محمد دانشگر و حضور شاهین طاهر خانی مدافع جوان و ملی‌پوش تیم‌ملی امید نگرانی استقلالی‌ها از جدایی احتمالی 3 بازیکن یاد شده به حداقل می‌رسد.

 

هافبک و مهاجم خارجی در راه استقلال!

استقلالی‌ها مذاکره با ارسلان مطهری که جدی ترین گزینه‌شان برای تقویت خط حمله بود را نیمه کاره رها کردند و گزینه یگری برای خط حمله ندارند. از طرف دیگر آن‌ها نه برای تمدید قرارداد آیاندا پاتوسی کاری انجام می‌دهند و نه یک هافبک طراح در لیست خرید‌شان دیده می‌شود. این موضوع می‌تواند به خبر آمدن 2 بازیکن خارجی جدید با نظر آندره آ استراماچونی ربط داشته باشد. گفته می‌شود این مربی ایتالیایی بعد از آنالیز بازی‌های استقلال اعلام کرده که برای تقویت تیم با خودش یک هافبک بازیساز و یک مهاجم گلزن خارجی می‌آورد. طبق شنیده‌ها باشگاه هم با این موضوع موافقت کرده به شرطی که قیمت هرکدام از آن‌ها بیش از 300 هزار دلار نباشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز