خبرگزاری کار ایران

هوگ: تمرکز ما روی انتخابی المپیک است

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۱۹۱

سرمربی تیم ملی والیبال کانادا گفت: چند بازیکن ما مصدوم هستند و به همین دلیل به آنها استراحت دادیم و تمرکز ما روی مسابقات انتخابی المپیک است.

به گزارش ایلنا، گلن هوگ پس از دیدار تیمش برابر لهستان در نشست خبری حاضر شد و درباره  این مسابقه اظهار داشت: به لهستانی‌ها تبریک می‌گویم؛ آنها تیم قدرتمندی هستند. کمی ناهماهنگ بودیم و چند غایب داشتیم، اما حضور در این مسابقات تجربه خوبی برای بازیکنان جوان ما است. باید نقاظ ضعف و قوت خود را پیدا کرده و تمرینات خود را ادامه دهیم به فینال فکر کنیم.

وی درخصوص اینکه چرا کانادا  چند بازیکن اصلی خود را به ایران نیاورده است، گفت: ما یک گروه پایه ای 18 نفره داریم و فاصله زیادی بین آنها و سایر بازیکنان وجود دارد. چند بازیکن ما مصدوم هستند و به همین دلیل به آنها استراحت دادیم و تمرکز ما روی مسابقات انتخابی المپیک است. از طرفی پاسور ما اولین حضورش در مسابقات جهانی را تجربه می کند و فرصت خوبی دارد تا کسب تجربه کند.

هوگ درخصوص میزبانی ارومیه در هفته سوم گفت: همه چیز خوب بود و مشکل خاصی وجود نداشت.

همچنین نیکولاس هوگ، کاپیتان تیم ملی والیبال کانادا هم گفت: این برد را به تیم لهستان تبریک می گویم. آنها خیلی خوب  و کم اشتباه بودند و دفاع و حملات خوبی داشتند. در ست دوم و سوم در توپ گیری دچار مشکل بودیم.

وی درخصوص تفاوت مربیگری هینن با گلن هوگ (پدرش) خاطرنشان کرد: به هر حال هر کدام از این دو مربی فلسفه مختلفی دارند، اما به هر حال شباهت هایی هم دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز