خبرگزاری کار ایران

مسی: جای گله کردن نیست, از بازی با کلمبیا درس خواهیم گرفت

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۰۱۶

فوق ستاره فوتبال آرژانتین از امید خود و هم تیم‌هایش به روزهای آینده و بازی‌های باقی مانده آرژانتین پس از شکست مقابل کلمبیا می‌گوید.

به گزارش ایلنا، دو تیم کلمبیا و آرژانتین در حالی در دیدار نخست خود در کوپا امریکا به مصاف یکدیگر رفتند که در انتهای بازی، کلمبیا موفق شد با 2 گل آلبی سلسته را شکست دهد.

با این شکست دوباره لیونل مسی از طرف رسانه‌ها مورد هجمه انتقادات قرار گرفت این ستاره پس از بازی گفت:  ما می‌توانیم نکات مثبت فراوانی از این بازی به دست آوریم ما اماده هستیم تا در هر چالشی که پیش رویمان قرار دارد شرکت کنیم، ما وقت برای انتقاد و گله نداریم و به بازی‌های اتی خود نگاه می‌کنیم و برای آنها برنامه خواهیم داشت، با سرمان را بالا بگیریم و با قدرت به راه‌مان ادامه خواهیم داد. هنوز راه زیادی باقی مانده است.

وی در ادامه افزود: کلمبیا به خوبی توپ را حفظ کرد اما آنها موقعیت گل چندانی نداشتند تا بخواهند به ما 2 گل بزنند، زمانی که بهترین بازی را ارائه می‌کردیم و به جلو آمدیم آنها به ما 2 گل زدند، از این بازی به خوبی درس گرفته‌ایم و این سخت است که با شکست کارمان را شروع کردیم اما همچنان سرنوشت صعودمان در دستان خودمان است و پاراگوئه را شکست بدهیم، به وضعیت خوبی بر می‌گردیم. 

با شکست آرژانتین در این دیدار آنها بعد از 40 سال کوپا آمریکا را با شکست آغاز کردند و همچنین این نخستین باخت آنها به کلمبیا از سال 2007 می‌باشد.

آرژانتین در روز ۲۹ خرداد با پاراگوئه رو به رو خواهد شد و سپس در آخرین بازی خود در گروه B، مقابل قطر قرار خواهد گرفت. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز