خبرگزاری کار ایران

با ترانسفر، طلب‌های خارجی و قرارداد ها

بیش از 4 میلیون صرفه جویی و درآمدزایی ارزی برای استقلال محقق می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۹۳۱

استقلال برای فصل آینده بالغ بر 4 میلیون دلار درآمد و صرفه جویی ارزی خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، با توجه به این‌که باید با وینفرد شفر تسویه حساب و فسخ توافقی می‌کردند و به دنبال جذب مربی سرشناسی چون آندرآ استراماچونی بودند، باشگاه استقلال برای فصل آینده حسابی صرفه جویی ارزی کرد. از طرف دیگر آن‌ها روی فروش و جابجایی چند بازیکن هم حساب کرده‌اند.

2 میلیون و 100هزار دلار از 4 بازیکن

باشگاه استقلال برای فصل آینده با گادوین منشا و ایسما گونکالوس قرارداد داشت که ارزش آن 400 و 300 هزار دلار بود. آبی پوشان با فسخ توافقی قرارداد این 2 بازیکن روی هم 700 هزار دلار صرفه جویی ارزی کردند. به این مبلغ باید 850 هزار دلار حق نرانسفر الهیار صیادمنش را هم اضافه کرد. یعنی تا‌ایمجا آبی پوشان یک میلیون 550 هزار دلار برای فصل آینده صرفه جویی و کسب درآمد کرده‌اند. استقلالی‌ها بخشی از این در امد و صرفه جویی را برای تسویه حساب با وینفرد شفر و دستیارانش پرداخت کرده یا کنار گذاشته‌اند. جدا از این مبلغ استقلالی‌ها هنوز قبرای تمدید قرارداد آیاندا پاتوسی هم اقدام نکرده‌اند. حفظ این بازیکن همان طور که علی خطیر عنوان کرده بود با پول رضایت نامه‌اش 550 هزار دلار آب می‌خورد.

طلب یک میلیون و 250 هزار دلاری

جدا از 2 میلیون و 100 هزار دلار درآمد زایی و صرفه جویی ارزی که باشگاه استقلال تا کنون انجام داده است، آن‌ها بیش از یک میلیون دلار هم از فیفا و باشگاه ترابوزان اسپورت طلب دارند. طبق اعلام سعادتمند رییس هیات مدیره باشگاه استقلال، آبی پوشان بابت ملی‌پوشانی که در جام جهانی داشتند 850 هزار دلار از فیفا طلب کار هستند.به این مبلغ طلب 400 هزار دلاری از باشگاه ترابوزان برای حق ترانسفر مجید حسینی را هم اضافه کنید تا روی هم یک میلیون 250 هزار دلار هم از این طرف طلب کار باشند. استقلالی‌ها تا اینجا برای فصل آینده باید یک میلیون و دویست هزار دلار هم به شفر بدهند که باید دید از این مبلغ چقدر می‌توانند تخفیف بگیرند؟

امیدواری به درآمد چند صد هزار دلاری

تا اینجا باشگاه استقلال روی هم 3 میلیون 350 هزار دلار در جیب اش دارد. اما این تمام در آمد و صرفه جویی باشگاه استقلال نیست. اگر مجید حسینی همان طور که در خبر‌ها آمده با لالیگا ترانسفر شود و مامه بابا تیام هم به تیم قاسم پاشا ترکیه برود، طبق توافق انجام شده 20 تا 25 درصد از حق ترانسفر آن‌ها به باشگاه استقلال می‌رسد که نباید رقم کمی باشد. ترانسفر احتمالی حسین حیدری به باشگاه بلژیکی و احتمال جدایی امید نورافکن و بازگشت او به شالروا بلژیک هم می‌تواند چند صد هزار دلار برای آبی‌ها در آمد و صرفه جویی ارزی به دنبال داشته باشد.

استقلالی‌ها روی آسیا هم حساب کرده‌اند

جدا از در آمد 150 هزار دلاری از لیگ قهرمانان فصل گذشته برای کسب 2 برد، 2 تساوی و 3 بازی خارج از خانه، استقلالی‌ها فصل آینده در لیگ قهرمانان هم حضور دارد. اگر استقلال با استراماچونی نتایج خوبی کسب کند، آبی پوشان می‌توانند بیش از 200 هزار دلار هم از این رقابت‌ها در آمد زایی کنند.در مجموع اگر همه چیز برای استقلالی‌ها خوب پیش برود. آن‌ها برای فصل آینده بالغ بر 4 میلیون دلار درآمد و صرفه جویی ارزی خواهند داشت. البته بخش زیادی از این پول برای پرداخت دستمزد مربی و بازیکنان خارجی و اردو‌ها هزینه می‌شود. باید دید از ایت حساب و کتاب‌ها سرانجام چقدر درآمد و صرفه جویی ارزی برای باشگاه استقلال محقق خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز