خبرگزاری کار ایران

واژگونی اتوبوس ولوو در سمنان ۴ مجروح برجا گذاشت

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۹۲۷

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در پی واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور دامغان شاهرود استان سمنان ۴ تن مجروح شدند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: این حادثه حوالی ساعت ۶ و ۸ دقیقه بامداد یکشنبه در محور دامغان شاهرود اتفاق افتاد و در پی آن یک دستگاه اتوبوس ولوو به دلیل عدم توجه به جلو راننده واژگون شد.

وی افزود: اتوبوس مذکور متعلق به تعاونی جنوب گرمسار بوده که با ۲۵ مسافر از تهران به سمت مشهد در حال حرکت بود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: همچنین در حادثه دیگری در پی برخورد یک دستگاه پژو ۲۰۶ با پراید ۴ تن مجروح شدند.

وی تصریح کرد: این حادثه در داخل شهر کرمان حوالی ساعت ۱ و ۱۱ دقیقه بامداد یکشنبه به دلیل تغییر مسیر ناگهانی پژو ۲۰۶ رخ داد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از برخورد سه دستگاه موتورسیکلت در قم خبر داد و گفت: در این حادثه که حوالی ساعت ۱۳ و ۴۰ دقیقه روز گذشته رخ داد ۶ تن مجروح شدند.

به گفته وی عدم رعایت حق تقدم توسط یکی از موتورسیکلت‌ها عامل این حادثه بوده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تصریح کرد: همچنین حوالی ساعت ۹ بامداد شنبه در کیلومتر ۱۰۰ محور یاسوج در استان فارس بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با سمند چهار تن کشته و یک نفر مجروح شدند که علت این حادثه تجاوز به چپ سواری پراید بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز