خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران اعلام کرد:

محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۹۶۵

رئیس پلیس راه استان از ایجاد محدودیت های ترافیکی آخر هفته از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 22 خرداد ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 25 خرداد ماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ" علیرضا قدمی" در تشریح این خبر، گفت: به منظور افزایش ایمنی ،ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه تمهیدات ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 22 خرداد ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 25 خرداد ماه در محورهای مواصلاتی و راه های استان به اجرا در خواهد آمد .

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به محدودیت تردد موتورسیکلت در محورهای مواصلاتی استان ،افزود: به غیر از موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک، تردد موتور سیکلت از ساعت 12ظهر روز چهارشنبه 22 خرداد ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 25 خرداد ماه از محورهای کرج- چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع می باشد.

سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر،کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 3 بعد از ظهر روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 25 خرداد ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 6 بعددز ظهر روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران از ممنوعیت تردد کلیه تریلرها در محور هراز خبر داد و گفت: تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 22 خردادماه ماه و از ساعت 9 صبح تا 24 روزهای پنج شنبه و جمعه 23 و 24 خرداد ماه از این محور ممنوع می باشد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز